Banner image

Kako do 100.000 € nepovratnih sredstev za svoje podjetje?

Imate podjetje z vsaj 5 zaposlenimi in bi si želeli pridobiti nepovratna sredstva za nakup nove opreme, financiranje stroškov plač in tekočih stroškov poslovanja? Bi želeli svoje podjetje z izobraževanji, novo opremo in načinom dela spraviti na novo raven? Potem ste na pravem mestu! Berite dalje in izvedite, kako lahko za svoje podjetje dobite kar do 100.00 € nepovratnih sredstev!

Pripravljena je objava nekoliko obširnejšega razpisa za pridobitev nepovratnih sredstev za digitalizacijo poslovanja (Spodbuda za digitalno transformacijo P4D). Kaj to pomeni? Evropska unija podeljuje nepovratna sredstva podjetjem, ki bi si želela z različnimi ukrepi svoje poslovanje prenesti na povsem novo raven. Ste naveličani neučinkovite komunikacije? Nimate vzpostavljene delujočega prodajnega lijaka? Kako je v vašem podjetju poskrbljeno za zbiranje, shranjevanje in upravljanje s podatki? Dovolite, da vam pomagamo!

Osnovne informacije o prihajajočem razpisu

Kakšen je namen? Podjetjem pomagati izboljšati učinkovitost in dobičkonosnost s pomočjo digitalizacije in optimizacije poslovanja

Koliko sredstev lahko dobi podjetje? Od 30.000 do 100.000 € nepovratnih sredstev

Kolikšna je stopnja sofinanciranja? 60 % (to pomeni, da vam sofinancirajo 60 % vseh prijavljenih stroškov)

Kakšni so pogoji za prijavo?

  • Imeti morate vsaj 5 zaposlenih
  • V zadnjih 3 letih od državnih agencij niste prejeli več kot 200.000 € preko razpisov v sklopu sheme De minimis
  • Nimate težav s poslovanjem (niste v postopku stečaja itd.)

Če vas zanima, ali lahko tudi vi za svoje podjetje pridobite ta nepovratna sredstva, nam pišite na karmen@spletnipartner.si ali pokličite na 070/666-777 in se pogovorite z našo svetovalko za nepovratna sredstva. A pohitite! Naše podjetje lahko zaradi zagotavljanja kakovosti sodeluje z omejenim številom podjetij, zato ne čakajte na zadnji trenutek. Brez potrjenega svetovalca za digitalno strategijo se na ta razpis žal ne more prijaviti.

Kateri stroški se sofinancirajo?

  • stroški nakupa nove strojne ali programske opreme za vaše podjetje
  • stroški storitev zunanjih svetovalcev
  • stroški plač zaposlenih, ki delajo na prijavljeni operaciji
  • tekoči stroški poslovanja v času izvajanja operacije

Kaj to pomeni? V času, ko boste v sodelovanju z nami izvajali razne ukrepe v svojem podjetju (se udeleževali izobraževanj, uvajali nove sisteme itd.), boste lahko uveljavljali povračilo stroška plač za vse zaposlene, ki aktivno delajo na projektu digitalne transformacije. Ne glede na to, kolikšna je dejanska urna postavka vaših zaposlenih, boste lahko za zaposlenega z vsaj višješolsko izobrazbo uveljavljali povračilo stroška plače v višini 24,20 €/uro, za ostale zaposlene pa 16,13 €/uro.

Prav tako se v tem času med upravičene stroške za 60 % sofinanciranje štejejo tudi stroški, kot so elektrika, voda, internet, mobilne naročnine, kurjava, odvoz smeti, poštnina itd. (vendar le v višini do 15 % skupnega stroška plač).

Seveda se v višini 60 % krijejo tudi stroški našega svetovanja (stroški usposabljanj in svetovanj s strani zaupanja vrednega zunanjega izvajalca iz kataloga DIH, v katerem je vpisano tudi naše podjetje), pod stroške nakupa strojne in programske opreme pa štejejo fizični strežniki, čim bolj avtomatski proizvodni stroji, licence za profesionalne programe, računalniki, operacijski sistemi, CRM in ERP sistemi itd..

Ostale ključne informacije:

  • operacija lahko traja največ 12 mesecev
  • v enem letu po zadnjem izplačilu mora podjetje za vsaj 3 % povečati dodatno vrednost na zaposlenega
  • podjetje mora ohraniti sedež oz. poslovno enoto ter dejavnost podjetja še najmanj 3 leta po zadnjem izplačilu sredstev

Bi želeli tudi vi kandidirati na tem razpisu?

Izpolnite  spodnji obrazec in dodali vas bomo na naš seznam kontaktov. Ko bo razpis objavljen, vam bomo poslali vse potrebne informacije glede prijave, skupaj z vami pa bomo tudi pregledali, kakšne so vaše možnosti za kandidiranje. Kot smo že omenili, lahko zaradi zagotavljanja kakovosti sodelujemo le z omejenim številom podjetij, zato vas vabimo, da si čimprej zagotovite svoje mesto!

    Ime in priimek*

    Ime podjetja*

    Elektronski naslov*

    Telefonska številka*

    Sporočilo

    • Vsi prispevki
    Karmen Saje Hočevar Administrator
    Vodja projektov , Spletni partner d.o.o.

    V podjetju skrbim za izvajanje SEO optimizacije za tuje trge, komunikacijo s partnerji in strankami, zlasti glede izdelave spletnih strani in spletnih trgovin, kjer skrbim, da je vsaka spletna stran ali trgovina izdelana v skladu s pričakovanji in željami.