Kazalo članka:
Oglaševanje je zagotovo eden izmed pomembnejših korakov pri prodaji določenega izdelka ali storitve. Eden izmed zelo zanesljivih in tudi produktivnih načinov oglaševanja je zagotovo Google oglaševanje, brez katerega si marsikdo danes sploh ne predstavlja več promocije svojega podjetja. Zato si preberite, kako vam lahko Google oglaševanje pomaga pri povečanju prodaje v letu 2020.
Majhen vložek za velik dobiček
Vsak oglaševalec si mora pred začetkom oglasne kampanje zadati cilje, ki jih želi z njo doseči. Glavni cilji so zagotovo povečanje prodaje oglaševanega izdelka ali storitve, zanesljivost oglaševalskega orodja in čim nižji strošek same kampanje.
Google oglaševanje združuje vse to. Zaradi dobro zastavljenega sistema različnih Googlovih spletnih orodij vam oglaševanje prek Googla omogoča, da bo vaš oglas videla široka množica ljudi. Hkrati pa zaradi piškotkov, s katerimi se morajo strinjati vsi uporabniki Googlovih storitev, zbira podatke o interesih uporabnikov. Tako bodo oglas vašega podjetja videli pretežno tisti uporabniki, ki bi jih glede na njihovo iskalno zgodovino v Googlovih orodjih morala zanimati ponudba vašega podjetja. To pa je glavni razlog, zaradi katerega lahko rečemo, da vam oglaševanje prek Googla omogoča velik dobiček za majhen vložek.
Če hipotetično v Google oglaševanje vložite znesek, s katerim si zagotovite, da bo vaš oglas videlo 10.000 ljudi, so možnosti za višji dobiček večji, če vaš oglas vidi 10.000 ljudi, ki jih tematika oglasa zanima, kot če ga vidi 10.000 ljudi, izmed katerih jih vsaj polovica nima niti najmanjšega interesa, da bi si vaš oglas ogledali do konca.
Google gradi tudi na tem, da med seboj povezuje različne storitve in jih med seboj povezuje. To privabi vse več uporabnikov, saj lahko z enim uporabniškim računom dostopajo do različnih Googlovih orodij. V letu 2020 zato pričakujemo, da se bo število rednih uporabnikov Googlovih storitev še povečalo, zato je investicija v Google oglaševanje vsekakor na mestu.
V letu 2020 lahko pričakujemo vse več nakupov prek spleta
Dejstvo je, da priljubljenost nakupovanja prek spleta narašča iz leta v leto. Glede na trende tudi v letu 2020 ne bo nič drugače, kvečjemu se bo količina nakupov prek spleta še povečala, saj začenjamo vse bolj ceniti udobje nakupovanja z domačega kavča in čas, ki ga s tem prihranimo.
To dejstvo je smiselno obrniti v vašo korist. Če še niste, preselite vsaj del svoje prodaje na splet in investirajte v celovito Google oglaševanje. Oglasi preko sistema Google so namreč smiselni takrat, ko lahko uporabnik dodatne informacije o nekem izdelku, katerega oglas je videl na spletu, lahko na spletu poišče in ga tam tudi v istem trenutku naroči.
Če prodajate čevlje v fizični trgovini in se odločite za oglaševanje na spletu, nimate pa izdelane privlačne spletne strani z opisi izdelkov in možnostjo nakupa, potencialni kupec najverjetneje ne bo kupil čevljev prek oglasa na spletu, saj bo nanje najverjetneje že pozabil, preden bo sploh prišel do fizične trgovine. Če pa boste imeli urejeno spletno prodajo, bo lahko v trenutku, ko bo zagledal oglas, obiskal vašo spletno stran in čevlje tudi kupil.
Odskočna deska, ki jo morate znati izkoristiti
Google oglaševanje je odlična platforma, ki vam ponuja odskočno desko, da bo vaše podjetje, izdelek ali storitev postalo prepoznavno širši publiki. Res pa je, da se morate za uspešnost oglasne kampanje potruditi tudi sami. To je enako, kot če trenirate smučarske skoke in vam omogočijo treninge na najsodobnejši skakalnici na svetu. Izhodiščne pogoje imate odlične, toda če se sami ne boste potrudili in trenirali za dober skok, vam še tako tehnično dovršena skakalnica ne bo omogočila, da boste podrli svetovni rekord.
Po enakem principu deluje Google oglaševanje. Sistem in algoritmi so dovršeni in vam ponujajo veliko možnosti in izhodišč za uspešno oglaševanje. Toda končni korak je vaš. Zato je pomembno, da začnete spremljati trende v oglaševanju, iščete nove ideje, kako se z oglasi prebiti do potrošnikov, spoznate algoritme oglaševanja … Če se sami v vsem tem ne čutite najbolj kompetentne, je smiselno, da se pred začetkom oglaševanje obrnete na strokovnjaka, ki vam bo znal svetovati, kako najbolj optimalno zastaviti oglasno kampanjo.
Pomemben je privlačen oglas
Google oglaševanje je zelo priljubljeno tudi za to, ker je dostopno široki množici ljudi in ni rezervirano le za večja podjetja in multinacionalke. Vendar se to zelo hitro lahko izkaže tudi kot manjša pomanjkljivost, saj to pomeni, da bo uporabnik spleta ob vsakem kliku lahko opazil kak nov oglas. In ker je teh oglasov res veliko, se pogosto zgodi, da uporabnikov vid zgradi neko imunost na oglase, tako da povprečnih reklamnih sporočil niti ne opazi več.
Če si torej želite, da vaš oglas uspešno opravi svoje poslanstvo in da ga vidi čim več ljudi, ga izdelajte premišljeno. Pri sestavljanju oglasa upoštevajte nenavadne in izvirne ideje, saj tovrstni oglasi pritegnejo širši krog uporabnikov.
Google oglaševanje je orodje, ki vam tudi v letu 2020 ponuja odlično izhodišče za uspešne oglasne kampanje. Vseeno pa je to le orodje, vaša naloga pa je, da zastavite čim privlačnejše oglase in da izkoristite Googlove algoritme. Tako boste izkoristili priložnost, da že za majhen vložek lahko dosežete veliko.
- Po kolikšnem času bo optimizacija internet strani obrodila sadove? - 05. 07. 2024
- Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno? - 04. 07. 2024
- Prenova spletne strani za majhna podjetja - 25. 06. 2024