Banner image

Pisanje člankov: kateri so triki za boljša prodajna besedila?

Minili so časi, ko je bilo prodajanje omejeno le na direktno prodajo v trgovinah, na tržnici ali kjerkoli, kjer je bil prisoten osebni kontakt. Eksplozija spletnih trgovin, selitev prodaje na splet in v virtualno okolje je povzročila potrebo po oglaševanju v obliki pisane besede. Besede so postale močno orodje, s katerimi lahko potencialnega kupca dokaj enostavno prepričamo v nakup, ali pa ga, nasprotno, od njega popolnoma odvrnemo. Vse je odvisno od izbranih besed. Pisanje člankov in dobrih prodajnih besedil je tisto, ki vpliva na to, zakaj se kupci odločajo za nek izdelek, za drugega, skoraj enakega, pa ne. Vse tiči v trikih za pisanje prodajnih besedil in nekaj vam jih razkrivamo tudi v nadaljevanju.

  1. Pišite tako, da v bralcu vzbudite določena čustva

Naj se sliši še tako zapleteno, stvar je v resnici povsem preprosta – pisanje člankov naj bo vedno motivirano z mislijo na kupca – kdo je vaš kupec, kakšna je vaša ciljna skupina, ki ji želite prodati nek produkt. Uporabite besede in dejstva, s katerimi boste pri njih vzbudili določena čustva kot so začudenje, radovednost, strah ali navdušenje. S tem boste pridobili njihovo pozornost, naslednji korak za prepričljivo pisanje člankov pa je ta, da vse navedbe podkrepite z racionalnimi dokazi in že ste korak bližje do prodaje vašega izdelka.

 

  1. Upoštevajte psihologijo kupca

Pisanje člankov začinite z uporabo retoričnih vprašanj, saj s tem spodbudite reakcijo v bralcu. Ta začuti povezanost z izdelkom in v njem se zbudi prepričanje, da točno ta izdelek zares potrebuje – saj veste, kako to deluje, kajne? S pisanjem nagovarjajte njihove frustracije in probleme ali pa izpostavite njihove želje, pričakovanja in sanje ter s tem ustvarite pozitiven odziv na vašo ponudbo. Še en psihološki trik za pisanje člankov za povečanje prodaje je ta, da ustvarite vtis urgentnosti oz. nujnosti pri bralcu – postavite časovne roke, uporabite odštevalnik časa ali ponudite možnost prednaročila, s čimer bodo potencialni kupci začutili nujo po čimprejšnjem nakupu. Izpostavite omejeno količino določenega izdelka, ustvarite čakalne liste in s poudarjanjem ekskluzivnosti ponudbe pridobite dodatne kupce.

 

  1. Uporabljajte več glagolov in nagovarjajte kupca

Le kdo si želi brati dolgočasno vsebino, polno opisovanja in leporečenja? Namesto neskončnega nizanja pridevnikov za pisanje člankov uporabite glagole, ki nakazujejo akcijo, dogajanje in premikanje, saj boste s tem akcijo spodbudili tudi v kupcih. Nagovarjajte jih in za to uporabite 2. osebo ednine ali množine, saj se bodo tako počutili pomembnejše in bolj vključene v sam proces nakupa. Postavite jim vprašanja, na katera bodo odgovorili pritrdilno, saj je tudi to eden od načinov za pridobivanje njihove pozornosti. Izpostavite vse prednosti, ki jih bodo pridobili z nakupom in kakšne bodo pri tem njihove koristi. Pisanje člankov obrnite sebi v prid, a napišite jih tako, da predstavljajo pozitivne stvari za kupce.

 

  1. Prodajajte skozi zgodbo

Tudi v tem primeru velja, da boste bralčevo pozornost veliko lažje pridobili s pripovedovanjem zgodbe, s katero se bo poistovetil, kot z nizanjem informacij in naštevanjem dejstev o izdelku oz. storitvi, ki jo ponujate. Zgodba v bralcu pusti popolnoma drugačen vtis v možganih in pisanje člankov, v katere je vključena zgodba, bo več kot uspešno vplivalo na povečanje prodaje. Zgodbe, ki nazorno opisujejo čustva, vonje, gibanje in teksture materialov, v bralcih spodbudijo žive predstave. Zato lahko s posameznimi detajli in kančkom drame ustvarite napetost, pričakovanje in zanimanje, ustvarjena čustvena povezava pa bo bralca vodila k nadaljnjim aktivnostim in nakupu.

 

  1. Besedilo naj bo preprosto in primerno dolgo

Pisanje člankov, s katerimi boste povečali prodajo, naj bo tako vsebinsko kot tudi oblikovno načrtovano. Uporabljajte preproste stavčne strukture – stavki naj bodo kratki, jedrnati in enostavni, saj bo tak članek bolj tekoče berljiv in lažje razumljiv. Izogibajte se rabi zapletenega in strokovnega izrazja v želji po tem, da bi zveneli učeno, saj prodajni teksti težijo k temu, da so jasni in razumljivi čim širšemu krogu ljudi. Pisanje člankov naj bo tako, da bodo ti razumljivi tudi otrokom, hkrati pa dovolj dolgi, da bodo zajeli vse bistvene stvari. Daljši in kvaliteten tekst ustvari več priložnosti za prodajo, pri pisanju pa se držite načela, da prenehajte s pisanjem, ko nimate več kaj za povedati. Tudi ko gre za oblikovno podobo članka, ga strukturirajte tako, da bo pregleden in izpostavite ključne informacije. V izogib dolgim odstavkom uporabite podnaslove, označevanje po točkah in poudarite besede, ki najbolje opisujejo posamezen produkt ali storitev.

 

  1. Vzpostavite verodostojnost napisanega

Z dolžino prodajnega teksta je do neke mere povezana tudi njegova verodostojnost in sicer na način, da bolj detajlni opisi v bralcu vzbujajo več zaupanja. Delujejo namreč kot dokazi za to, da je izdelek, ki ga skušate prodati skozi pisanje člankov, dober. Predstavite različne vidike in poglede na izdelek, vse to pa podkrepite z izjavami in ocenami zadovoljnih strank, vključite morebitne študije in raziskave ter medijske objave o izdelku. Ponudite lahko garancijo na zadovoljstvo, še bolje pa bo, če v pisanje člankov vključite tudi mnenja oz. priporočila znanih osebnosti in avtoritet kot so predstavniki stroke, ki uporablja posamezen izdelek (npr. zdravniki, frizerji itd.), ali športniki.

Ali se vam zdi, da po vseh prebranih navedenih trikih še zmeraj ne veste, kako bi se lotili pisanja prodajnega besedila? Potem je tu za vas podjetje Spletni partner. Tam namesto vas poskrbijo za pisanje člankov, ki ne le da prodajajo, temveč vaš produkt, storitev oz. blagovno znamko postavijo na trg in okrepijo njegovo prepoznavnost, da se lahko brez težav kosa z vsakršno konkurenco. Poskrbijo za kvalitetno pisanje vseh vrst besedil, vam svetujejo in pomagajo na poti do uspešne poslovne zgodbe.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi