Nazaj

CTA: pomembna vsebinska sestavina vsake spletne strani in trgovine

Vaši blog prispevki kljub uram, vloženim v njihovo načrtovanje in pisanje, le znatno prispevajo k prodaji izdelkov? Še tako informativne spletne vsebine so brez strateško uvrščenih pozivov k akciji (ang. CTA-jev) brez pomena. Cilj vsakega imetnika spletne trgovine je navsezadnje prodaja in ne brezplačno svetovanje.

Poleg tega v poplavi informacij spletni uporabniki pogosto pozabijo, kaj sploh iščejo in zakaj so določeno stran obiskali, zato jih je potrebno na to več čas opozarjati. To nalogo namesto vas opravljajo CTA-ji. V tem prispevku jih bomo obrali do kosti, predstavili njihove koristi, za konec pa vas bomo posladkali s triki, ki jih za ustvarjanje udarnih pozivov k akciji uporabljamo pri nas.

CTA (ang. »Call to action«) ali »pozivi k akciji« so kratke besedne zveze, ki spletnega obiskovalca skozi celotno trajanje obiska spletne strani/trgovine nagovarjajo k izvršitvi točno določene dejavnosti (nakup, ogled galerije, izdelkov …). Najdemo jih tudi v ostalih digitalnih promocijskih gradivih, kot so elektronska glasila (ang. “newsletters”) in spletni oglasi. Najbolj prepoznavno nastopajo v obliki barvnih mehurčkov različnih oblik:

 

Nekaj ostalih primerov CTA-jev:

  • KUPI ZDAJ
  • NAROČI SE NA SPLETNE NOVIČKE
  • PREVERI IZDELKE

Strateška umestitev na strani jim omogoča, da izkoristijo pridobljeno pozornost obiskovalca in jih nevsiljivo povabijo k izvršitvi želene dejavnosti oz. k akciji nakupa, ogleda, naročila …

O pomembnosti CTA-jev zgovorno pričajo tudi naslednji podatki:

  • Več kot 90 % vseh obiskovalcev, ki preberejo naslov članka, preberejo tudi CTA pozive (vir: Unbounce)
  • Promocijska elektronska sporočila, ki vsebujejo CTA pozive, ustvarijo za 317 % več klikov in 1617 % več prodaje (vir: WordStream)
  • CTA, ki ga umestimo v video vsebino, doseže do 380 % več klikov od klasičnih CTA pozivov (vir: QuickSporut)

V ŠTIRIH KORAKIH DO UDARNEGA CTA-ja, KI PRODAJA NAMESTO VAS

Povečajte število klikov za 90 % z uporabo prvoosebnih nagovorov

Po poročanju nekaterih digitalnih strokovnjakov so najbolj učinkoviti prvoosebni nagovori, saj z njimi bralcu omogočamo navidezno izbiro in potrditev, da samo on odloča o tem, ali bo na gumb kliknil. To je še posebej pomembno takrat, ko poskušate od bralca pridobiti občutljive podatke, kot so bančni podatki ali e-naslov. Personalizirana e-sporočila predstavljajo še dodaten plus, ki lahko kar do 6-krat povečajo možnost nakupa. To pa ni šala!

 

Uporabite A/B teste za testiranje različnih barvnih kombinacij CTA-jev

Raziskave so pokazale, da naj bi bile najbolj učinkovite barve tiste, ki ustvarjajo največji kontrast z ozadjem. Rdeči gumbi naj bi po pričevanju nekaterih strokovnjakov vzbujale občutke lahkote, modro obarvani gumbi pa kreativnost. Če je vaša stran vsebuje veliko modrih odtenkov, vzbudite pozornost svojih obiskovalcev z oranžnimi CTA-ji. Temne strani se lepo ujemajo z zelenimi pozivi k akciji. Dodatno lahko s pomočjo A/B testi učinkovitost vaših gumbov natančno izmerite, kar je sicer časovno zamudnejše opravilo, ki razkriva dragocene vzorce obnašanja vaših uporabnikov.

Ustvarite potrebo in občutek nujnosti nakupa z uporabo strateško izbranih besed

Pohitrite nakupni proces z uporabo besed, ki označujejo omejenost ponudbe, iztek posebne akcije … Vseeno bodite pri izbiri besed pozorni, da obiskovalca ne priganjate preveč, v nasprotnem primeru bodo vašo stran nezadovoljno zapustili in našli drugega ponudnika.

Uporabljajte barvite besedne zveze, polne entuziazma, ki kar prasketajo od čustvene naelektrenosti!

Minili so časi suhoparnih CTA-jev, oživite jih z uporabo aktivnih glagolov, obiskovalcem orišite svet, ki jih čaka s klikom na gumb.  Robotsko oblikovani pozivi k akciji lahko utripajo in skačejo po strani, pa ne bodo zato nič bolj učinkoviti. Ne podcenjujte niti pomembnosti detajlov, kot je uporaba ločil, saj s tem še dodatno ustvarjate učinke navdušenja. Dodajte vrednost svojim pozivom k akciji in premislite o svojih konkurenčnih prednostih ter ustvarite edinstveno prodajno ponudbo (ang. Unique selling proposition), ki je še posebej pomembna pri pridobivanju novih strank. Primer dobrih dobre prakse najdete spodaj:

Ta prispevek zaključujemo s hudo udarnim pozivom. Pripravljeni?

 

 

 

Spletni partner d.o.o.

Facebook oglaševanje


Paket MINI
vodenje do 3 kategorij

183 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:293 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket STANDARD
vodenje do 7 kategorij

329 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:427 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket NAPREDNI
vodenje do 12 kategorij

512 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:647 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije

This will close in 0 seconds

Google oglaševanje


Paket A
vodenje do 5 kategorij

171 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 257 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket B
vodenje do 10 kategorij

232 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 354 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket C
vodenje do 15 kategorij

257 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 499 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ

This will close in 0 seconds

Optimizacija spletnih strani


Paket SEO 10
do 10 ključnih besed

330 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 10 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine


Paket SEO 20
do 20 ključnih besed

560 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 20 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine
Pošlji povpraševanje

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih strani


Paket MINI - predstavitveni paket

600 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 2 domenska maila
Namestitev osnovne oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone
Vnos vsebine na do 5 podstrani
Kreiranje kontaktnega obrazca


Paket STANDARD - osnovni paket

od 1.190 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket NAPREDNI - napredni paket

od 2.257 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke.
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih trgovin


Paket SHOP osnovni paket

od 1.586 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1 GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket SHOP PRO napredni paket

od 2.318 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2 GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 20 izdelkov
Namestitev drugih razširitev za spletno trgovino
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds