Kako izbrati ključne besede, ki vam pomagajo pri prodaji

Izbira ključnih besed je ključnega pomena že na samem začetku, ko se odločamo za prenovo oz. postavitev spletne strani. Zakaj? Imate super spletno stran, narejeno po najsodobnejših smernicah, prilagojeno za vse vrste naprav, nimate pa obiska na strani. Kaj vam lahko prinese taka stran? Nič kaj veliko. Prav zaradi tega je izjemnega pomena

S pravilno izbiro ključnih besed in kasnejšo optimizacijo bo vaša spletna stran dosegla pravi namen in začela prodajati namesto vas.

Za izbiro pravih ključnih besed si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Adwords. Prijavite se lahko s svojim gmail računom in začnete z uporabo.

Poiskati morate ključne besede, besedne zveze, ki imajo večje število mesečnih iskanj. Kaj pomeni večje število mesečnih iskanj je odvisno od tega, s kakšno storitvijo oz. dejavnostjo se vi oz. vaše podjetje ukvarja.

Če npr. vaše podjetje prodaja montažne hiše, potem so za vas primerne tudi ključne besede, ki imajo mesečno le 10 iskanj, saj je to za vas še vedno velika številka. Si predstavljate, da bi vsak mesec prodali 10 montažnih hiš? Seveda večje kot je število iskanj, bolje je za vas. Poizkusite poiskati ključne besede, ki so čim bolj targetirane. Če prodajate montažne hiše iz lesa in so urejene na ključ, potem je za vas super ključna besedna zveza lesene montažne hiše na ključ, ki ima mesečno 10 iskanj. To je 10 potencialnih kupcev, ki iščejo ravno to, kar ponujate vi. Nekoliko manj targetirana je besedna zveza montažne hiše, ki ima mesečno 5.400 iskanj. To vpisujejo ljudje ki iščejo določene informacije o montažnih hišah, zagotovo pa je med njimi tudi kdo, ki je zainteresiran za nakup montažne hiše, kakršno nudite prav vi.

V primeru, da gremo v drugo skrajnost in vaše podjetje prodaja darilne vrečke, potem za vas ključne besede, ki imajo 10 mesečnih iskanj ne pridejo v poštev. S prodanimi 10. darilnimi vrečkami na mesec zagotovo nebi delali zadovoljivih rezultatov. V tem primeru morate poiskati ključne besede, ki imajo večje število iskanj npr. darilne vrečke 260, darilna embalaža 170 iskanj …

analiza ključnih besed

Izbira ustreznih besed je zelo pomembna. Vedno si za analizo vzemite čas. Vzemite si veliko časa, saj je to najpomembnejša zadeva, od katere je v veliki meri odvisna vaš prodaja. Če sami niste vešči dela z računalnikom, vam to analizo lahko brez težav naredimo v našem podjetju, oz. vam naj to analizo naredijo tisti, ki vam bodo delali kasnejšo optimizacijo. Seveda, če boste samo izbrali primerne ključne besede in ne boste nato delali optimizacije, potem ne morete pričakovati top pozicij v iskalnikih in posledično velike prodaje.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
5/5 - (1 vote)