Spletne povezave igrajo pri optimizaciji zelo pomembno vlogo

Večina uporabnikov spletnega brskalnika Google klikne le na prve tri zadetke, ki jim jih brskalnik prikaže, ko vpišejo določeno ključno besedo. Zato morate poskrbeti, da bo vaša stran dobro optimizirana – takšno bo Google prepoznal kot kakovostno in zaupanja vredno in jo med zadetki prikazal višje od drugih.

Kar se tiče optimizacije spletnih strani, spletne povezave delimo na notranje in zunanje (te lahko razdelimo še naprej, a več o tem spodaj). Povedano enostavno, notranje povezave na vaši strani vodijo na različne dele vaše spletne strani, zunanje povezave pa z drugih spletnih strani vodijo na vašo (ali obratno, ampak za optimizacijo vaše strani je prvo bolj pomembno). Obe obliki spletnih povezav sta za vašo spletno stran ključnega pomena. Zunanje spletne povezave so del tako imenovane off-site optimizacije, notranje pa so del on-site optimizacije (Pod on-site ureditev spada tudi vsebinska in tehnična ureditev spletne strani, ki poskrbi, da je stran optimalno prilagojena za čim višje uvrstitve v spletnih brskalnikih).

Notranje povezave

Tako pri notranjih kot pri zunanjih povezavah velja, da Google spletne (pod)strani, na katere vodi več povezav, smatra kot pomembne. Več kot je povezav, ki vodijo na določeno podstran, bolj pomembna je njena vsebina. Z notranjimi povezavami lahko sami vplivate na to, na katero podstran boste usmerili Google in za katere od vaših vsebin želite, da se čim višje uvrščajo. Notranje spletne povezave Googlu »pomagajo«, da spozna hierarhijo vaše spletne strani.

Za razliko od zunanjih so notranje spletne povezave relevantne tudi za uporabnike, saj z njihovo pomočjo raziskujejo vašo stran. Povezave se lahko na vaši strani pojavljajo v obliki besedila, slike ali gumba, lahko so v meniju, v prispevkih in na drugih lokacijah. Veliko zanimivih povezav pomeni, da bo uporabnik verjetno dlje časa aktivno preživel na vaši spletni strani, kar je z vidika optimizacije prav tako zelo dobra stvar.

Zakaj so notranje povezave smiselne?

Smiselne notranje spletne povezave so ključnega pomena za optimizacijo uporabniške izkušnje na vaši spletni strani. Uporabnikom pomagajo navigirati med različno vsebino znotraj iste spletne strani in iskanje želenih informacij. Te povezave hkrati pomagajo tudi spletnim iskalnikom, ki na ta način vašo spletno stran lažje razumejo in indeksirajo, kar lahko posledično vpliva na boljše uvrstitve v spletnih iskalnikih.

To še ne pomeni, da morate na svojo spletno stran “nametati” čim večjo količino notranjih. Naj spletne povezave vodijo zgolj na relevantno vsebino, tisto, za katero želite, da jo bodo našli tako uporabniki kot Googlovi “bot-i”.

Zunanje povezave

Kot smo uvodoma že omenili, so zunanje spletne povezave, tiste ki z drugih spletnih strani vodijo na vašo. Z vidika optimizacije so te povezave izjemno pomembne in veliko prispevajo k temu, da se vaša spletna stran lahko čim višje uvršča Googlovih zadetkih. Zunanje spletne povezave torej vodijo iz drugih spletnih strani na vašo. Njihov glavni namen ni ta, da bi obiskovalce teh spletnih strani preko spletne povezave pripeljali na vašo stran (seveda, je tudi to dobrodošlo.)

Glavni namen zunanjih povezav je, da Google prepozna vašo spletno stran kot verodostojno. Iz tega razloga ni vsaka spletna povezava primerna za pridobivanje zunanjih povezav. Dobre zunanje spletne povezave so tiste, ki prihajajo s strani, ki jih Google ravno tako smatra za verodostojne. Kakovostne zunanjo povezave je mogoče tudi kupiti.

Kje pridobiti kakovostne zunanje povezave?

Pri nas imamo na voljo res obsežno mrežo kakovostnih spletnih strani, na katerih vam lahko povezava oziroma “backlink” bistveno pomaga pri uvrstitvah v spletnih brskalnikih. Spletni partner je zagotovo eno najboljših slovenskih podjetij, ki jih lahko izberete za ta namen. Povezava iz »slabi« oziroma nekakovostne spletni strani bo vaši uvrstitvi namreč bolj škodila, kot koristila.

Povezave, ki iz druge spletnih strani vodijo na vašo, v angleščini imenujemo tudi “inbound links“. Poznamo pa tudi “outbound links“, torej spletne povezave, ki iz vaše spletne strani vodijo na druge. Predlagamo, da z povezavami iz vaše na druge spletne strani ne pretiravate, saj lahko negativno vplivajo na vašo uvrstitev.

Kljub temu pa se jim ni smiselno povsem izogniti; če vi na svojih strani objavite povezavo na relevantno in verodostojno stran, bo Google naredil povezavo med njo in vašo stranjo. Outbound povezavam je sicer dobro dodati atribut “nofollow“, saj jih na ta način Google ne bo upošteval pri določanju uvrstitev. (Vseeno bodite pozorni – če bo vaša stran imela preveč “nofollow” povezav, jih Google lahko smatra kot goljufanje in tako ravnanje celo kaznuje).

Potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji vaše spletne strani?

Spletne povezave so torej pomemben del zagotavljanja visoke uvrstitve za vašo spletno stran, zato se še danes lotite dela in poskrbite, da bo Google vašo spletno stran prepoznal kot vir relevantnih informacij. Če potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji vaše spletne strani se lahko obrnete na nas in z veseljem vam bomo pomagali poiskati pravo rešitev. 

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
Ocenite to stran