Banner image

Spletne povezave igrajo pri optimizaciji zelo pomembno vlogo

Večina uporabnikov spletnega brskalnika Google klikne le na prve tri zadetke, ki jim jih brskalnik prikaže, ko vpišejo določeno ključno besedo. Zato morate poskrbeti, da bo vaša stran dobro optimizirana – takšno bo Google prepoznal kot kakovostno in zaupanja vredno in jo med zadetki prikazal višje od drugih.

Kar se tiče optimizacije spletnih strani, spletne povezave delimo na notranje in zunanje (te lahko razdelimo še naprej, a več o tem spodaj). Povedano enostavno, notranje povezave na vaši strani vodijo na različne dele vaše spletne strani, zunanje povezave pa z drugih spletnih strani vodijo na vašo (ali obratno, ampak za optimizacijo vaše strani je prvo bolj pomembno). Obe obliki spletnih povezav sta za vašo spletno stran ključnega pomena. Zunanje spletne povezave so del tako imenovane off site optimizacije, notranje pa so del on site optimizacije (ki pooleg ureditve notranjih povezav poskrbi še za vsebinsko in tehnično ureditev spletne strani, da je optimalno prilagojena za čim višje pojavljanje v spletnih brskalnikih).

spletne povezave

Notranje povezave

Tako pri notranjih kot pri zunanjih povezavah velja, da Google spletne (pod)strani, na katere vodi več povezav, smatra kot pomembne. Z notranjimi povezavami lahko sami vplivate na to, na katero podstran boste »peljali« Google in za kaj od vaših vsebin želite, da se visoko uvršča. Notranje spletne povezave Googlu »pomagajo«, da ugotovi hierarhijo vaše spletne strani.

Za razliko od zunanjih so notranje spletne povezave relevantne tudi za uporabnike, saj z njihovo pomočjo raziskujejo vašo stran. Povezave se lahko na vaši strani pojavljajo v obliki besedila, slike ali gumba, lahko so v meniju, v prispevkih in na drugih lokacijah. Veliko zanimivih povezav pomeni, da bo uporabnik dalj časa aktivno preživel na vaši spletni strani, kar je z vidika optimizacije ravno tako dobra stvar.

A to še ne pomeni, da je dobra rešitev, da na svojo stran »namečete« čim več povezav. Naj spletne povezave vodijo zgolj na relevantno vsebino, tisto, za katero želite, da jo bodo našli tako uporabniki kot Googlovi boti.

Zunanje povezave

Kot smo uvodoma že omenili, so zunanje povezave spletne povezave, ki z drugih spletnih strani vodijo na vašo. Z vidika optimizacije so te povezave izjemno pomembne in veliko prispevajo k temu, da se vaša spletna stran pojavi čim višje v Googlovih zadetkih. Kot rečeno zunanje spletne povezave vodijo z drugih spletnih strani na vašo. Namen tega ni, da obiskovalci teh spletnih strani preko povezave pridejo na vašo stran (kar uvrstitvi na Googlu sicer ne škodi, če se zgodi), ampak, da Google prepozna vašo spletno stran kot verodostojno. Zaradi tega ni vsaka spletna povezava dobra za ta namen. Dobre zunanje spletne povezave prihajajo s strani, ki jih Google ravno tako smatra za verodostojne. Zunanjo povezavo je možno tudi kupiti. Spletni partner, na primer, ima veliko kakovostnih spletnih strani, na katerih vam lahko povezava oziroma backlink bistveno izboljša uvrstitev. Spletni partner je eno najboljših podjetij, ki jih lahko izberete za ta namen. Povezava na »slabi« spletni strani lahko namreč celo škodi vaši uvrstitvi.

spletne povezave

Povezave, ki z druge spletne strani vodijo na vašo, v angleščini imenujemo inbound links. Poznamo pa tudi outbound links, torej povezave, ki z vaše spletne strani vodijo na druge. S temi povezavami ne gre pretiravati, saj lahko negativno vplivajo na vašo uvrstitev. Vseeno pa se jim ni dobro povsem izogniti; če vi na svojih strani objavite povezavo na relevantno in verodostojno stran, bo Google naredil povezavo med njo in vašo stranjo. Outbound povezavam je sicer dobro dodati atribut nofollow, saj jim tako Google ne bo sledil pri določanju uvrstitve, a preveč nofollow povezav Google smatra kot goljufanje in lahko tako ravnanje celo kaznuje.

Povezave so torej pomemben del zagotavljanja visoke uvrstitve za vašo spletno stran, zato se še danes lotite dela in poskrbite, da bo Google vašo spletno stran prepoznal kot vir relevantnih informacij, kar tudi je.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi