Kazalo članka:
V zadnjih nekaj letih, predvsem pa v zadnjih tednih, smo priča eksponentnemu povečanju prodaje prek spleta. Nakupovanja z udobja domačega kavča so med potrošniki vse bolj priljubljena zaradi enostavnega in umirjenega nakupa, predvsem pa zaradi prihranka časa. Skupaj z navdušenjem potrošnikov nad nakupi prek spleta pa raste tudi število ponudnikov spletne prodaje. Zato vam ponujamo nekaj nasvetov, kako biti boljši od svojih konkurentov in tako povečati zaslužek na spletu.
Vaša spletna trgovina naj bo urejena in pregledna
Zaslužek na spletu med vse večjo konkurenco dandanes zagotovo ni nekaj samoumevnega. Vsekakor pa je eden izmed prvih korakov, ki jih morate storiti, da boste povečali odstotek prodaje prek spleta, urejena spletna trgovina, ki potrošnikom ponuja zadostno število informacij.
Tako kakor bi v fizični trgovini poskrbeli, da je le-ta urejena in pregledna, ter da je v njej zadostno število prodajalcev, morate enako narediti v svoji spletni trgovini. Ko bo uporabnik prišel na vašo spletno stran, bo na njej ostal veliko dlje časa, če bodo izdelki, ki jih ponujate, razporejeni v smiselne kategorije, kar mu bo olajšalo iskanje, ter da bo ob vsakem izdelku tudi nekaj osnovnih informacij o njem, ki bi potrošnika zanimale.
Poleg urejenosti pa mora biti spletna trgovina tudi enostavna za uporabo. To pomeni, da lahko v nekaj preprostih korakih opravijo svoj nakup. Zavedati se namreč morate, da vsi uporabniki spleta niso enako računalniško opismenjeni. Če nekdo ne bo našel gumba za košarico, oziroma za opravljanje nakupa, enostavno izdelka v vaši spletni trgovini ne bo kupil, kar bo vplivalo na vaš manjši zaslužek na spletu.
Vlagajte v optimizacijo spletne strani
Da pa uporabnik sploh pride na vašo spletno stran, morate svojo spletno stran redno optimizirati. Optimizacija spletne strani enostavno povedano pripomore k temu, da bodo uporabniki vašo spletno stran pri iskanjih v spletnih iskalnikih hitreje našli.
Verjetno veste, da ima vsak spletni iskalnik (npr. Google) določen algoritem, po katerem deluje in razvršča najdene zadetke. Ker večina uporabnikov, ko išče določeno stvar ali izdelek po navadi pogleda le prvih 10 zadetkov, je v vašem interesu, da ko bo uporabnik vpisal v iskanje ime izdelka, ki ga imate tudi vi v ponudbi, da bo med prvimi zadetki iskanja opazil in obiskal tudi vašo spletno stran in trgovino.
Z optimizacijo spletne strani tako dosežete, da bodo uporabniki med iskanjem hitreje odkrili v vašo spletno stran, posledica česar bo večje število opravljenih nakupov v vaši spletni trgovini in večji zaslužek na spletu za vaše podjetje. Seveda pa je pogoj za to, da je optimizacija spletne strani opravljana s strani ljudi, ki se na to dobro spoznajo.
Oglašujte na različnih platformah
Ker pa danes potrošniki ne iščejo izdelkov le prek iskanja v Googlu, je pomembno, da svojo ponudbo oglašujete na različnih spletnih platformah in se ne nanašate le na to, da se bo vaša spletna stran znašla med prvini 10 zadetki v Googlu. Zato vam za večji zaslužek na spletu priporočamo, da del sredstev, namenjenih za promocijo izdelkov, namenite za spletno oglaševanje na različnih spletnih platformah, saj je oglaševanje prek spleta, ravno tako kot spletni nakupi, v zadnjem času v velikem porastu in počasi prehiteva ostale, bolj klasične načine oglaševanje.
Pri oglaševanju prek spleta je pomembno, da so vaši oglasi privlačni in pregledni, ter da so prisotni tako v Googlu, kot na različnih socialnih omrežjih, kjer se zadržuje večje število uporabnikov.
Čeprav se sliši mamljivo, zaslužek na spletu le z odprtjem spletne trgovine ni nekaj samoumevnega. Za uspeh morate imeti izdelano strategijo oglaševanja in optimizacije spletne strani. Če boste tovrstne storitve prepustili ljudem, ki se na delo na tem področju res spoznajo, pa je uspeh in z njim tudi zaslužek, zagotovljen.
- Po kolikšnem času bo optimizacija internet strani obrodila sadove? - 05. 07. 2024
- Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno? - 04. 07. 2024
- Prenova spletne strani za majhna podjetja - 25. 06. 2024