Kazalo članka:
Spletna stran podjetja v digitalnem svetu predstavlja njegovo osebno izkaznico in za vedno več potrošnikov tudi prvi stik s podjetjem. Marsikatero podjetje se še ne zaveda visokega potenciala sveta interneta. Zato vam v tem članku predstavljamo 5 razlogov zakaj je izdelava spletnih strani iz dneva v dan bolj pomembna za vaše podjetje.
1. Izdelava spletnih strani je odskočna deska za prepoznavnost podjetja
Živimo v času, ko internet razen nekaterih izjem uporabljajo praktično vse generacije. Otroci se že od zgodnjih šolskih let učijo, da lahko na internetu s pomočjo nekaj klikov dostopajo do različnih informacij. Študentje si študija brez uporabe interneta in internetnih virov sploh ne znajo predstavljati. Srednja generacija že zaradi potreb službe, plačevanja položnic in izpolnjevanja drugih internetnih obrazcev, praktično ne pozna dneva, ko na svojem računalniku ali telefonu ne bi pritisnila gumba za internetni brskalnik. Vedno več pripadnikov starejše generacije pa zaradi različnih prostovoljskih projektov in samoiniciative spoznava prednosti tega tehnološkega dosežka. Internet tako predstavlja platformo, ki vam lahko omogoči hitro prepoznavnost. Izdelava spletnih strani je zato pogoj, da uporabniki spleta vaše podjetje spoznajo.
Uporabnik, ki recimo želi kupiti nov pralni stroj, bo skoraj zagotovo najprej v internetni brskalnik vpisal ključno besedo pralni stroj. Če se ukvarjate s prodajo pralnih strojev in boste investirali v izdelavo spletnih strani in upoštevali nasvete strokovnjakov glede njenega vzdrževanja, ima vaše podjetje veliko možnosti, da se pojavi na prvi strani zadetkov. Tako bo uporabnik sploh izvedel za vaše podjetje.
Izdelava spletnih strani torej omogoča, da vas uporabnik spozna točno takrat, ko vas potrebuje. Če to primerjamo s klasičnimi reklamnimi oglasi ob cesti ali po pošti, ki jih uporabnik dobi naključno, jih zato ne pregleda dobro in posledično nanje tudi hitro pozabi, lahko s pomočjo spletne strani uporabnik naleti na vaše podjetje točno takrat, ko ga potrebuje. Vi pa mu tudi omogočate, da dobi vse potrebne informacije, ki si jih bo v tistem trenutku zapomnil, saj jih potrebuje.
2. Čim več koristnih informacij
Izdelava spletnih strani vam omogoča, da se vaše podjetje predstavi v vaši najboljši luči. Hkrati pa lahko uporabniku omogočite, da na vaši spletni strani pridobi čim več zanimivih in uporabnih informacij, saj se bo tako na vaši spletni strani zadržal dlje časa in posledično vaše izdelke in podjetje še bolje spoznal.
Izdelava spletnih strani podjetja vam tako ponudi izhodiščno točko prepoznavnosti v spletu. Strokovnjaki, ki vam bodo spletno stran izdelali, pa vam bodo pomagali oziroma svetovali, da na spletni strani redno objavljate tudi članke, ki uporabnikom prinesejo koristne informacije in zagotovijo, da bo uporabnik ostal na vaši spletni strani čim dlje. Pomembno pa je, da je vsebina teh člankov povezana s tem, kar vaše podjetje počne. Če se ukvarjate s prodajo pralnih strojev, je torej nesmiselno objavljati recept za najboljšo govejo juho, saj stranka na vašo spletno stran ni prišla po kulinarični navdih.
3. Grajenje dolgoročne zvestobe
Skrb za dobro vsebino na spletni strani podjetja je odskočna deska za to, da s svojimi strankami gradite dolgoročno zvestobo. Grajenje zvestobe je eden izmed ciljev, ki jih omogoča izdelava spletnih strani. Če bo uporabnik ob prvem obisku vaše spletne strani ugotovil, da ponujate zanimive in zanesljive informacije, hkrati pa bodo vaši izdelki predstavljeni objektivno in ne le s pridevniki najboljše, čudovito, obžalovali boste, če ne boste tega kupili pri nas …, se bo skoraj zagotovo na vašo spletno stran še vrnil. Z grajenjem zvestobe pri uporabnikih pa dosežete več obiska na vaši spletni strani in posledično hitrejše in širše obveščanje o novostih.
4. Hitrejše obveščanje in predstavljanje novosti
Izdelava spletnih strani je odlična za to, da lahko svoje stranke sproti obveščate o prav vsaki novosti. Ko začnete prodajati nov izdelek ali ponujati novo storitev, lahko zelo hitro to informacijo dodate na eno ali več spletnih strani vašega podjetja. Če to primerjate s klasičnim oglaševanjem v papirnati obliki, je veliko hitreje, ceneje in bolj ekološko.
5. Lažje oglaševanje preko drugih spletnih mest
Še en bonus, ki ga prinaša izdelava spletnih strani je ta, da lahko prispevke o vaših izdelkih objavljate na drugih spletnih straneh ali socialnih omrežjih in iz njih naredite povezavo na vašo spletno stran. Če vam je to področje tuje, se lahko po pomoč obrnete na podjetje, ki vam je spletno stran izdelalo in jo tudi vzdržuje. Z objavljanjem prispevkov na drugih spletnih mestih tako dosežete, da se potrošniki z vašim spletnim mestom in posledično tudi podjetjem spoznajo že preko drugega mesta in ne le preko vpisa ključne besede v spletni brskalnik.
Izdelava spletnih strani je dobra investicija vsakega podjetja. Iz dneva v dan postaja pomembnejša, saj večina potencialnih strank, pred nakupom določenega izdelka, informacije o njem poišče na spletu in ne v papirnatih reklamah. Spletna stran tako potrošnikom ponuja informacije o vaših izdelkih. Ob upoštevanju določenih zakonitosti spleta, pa omogoča dolgoročno grajenje zvestobe vašemu podjetju in veliko cenejše oglaševanje v primerjavi z oglaševanjem preko pošte.
- Po kolikšnem času bo optimizacija internet strani obrodila sadove? - 05. 07. 2024
- Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno? - 04. 07. 2024
- Prenova spletne strani za majhna podjetja - 25. 06. 2024