Nazaj

Oblikovanje spletnih strani v letu 2024: katere so glavne smernice

Imeti spletno stran še nikoli ni bilo tako pomembno za poslovanje kot ravno v tem trenutku. V času, ko sta se komunikacija in interakcija na sploh v veliki meri preselili na splet, je postala spletna predstavitev podjetja pomemben faktor, na podlagi katerega se obiskovalci spletne strani odločajo za sodelovanje s podjetjem ali za nakup njegovih izdelkov.

Velik poudarek je zato pridobilo tudi tehnično in grafično oblikovanje spletne strani, ki se še v večji meri prilagaja uporabniku. Medtem ko so nekateri trendi oblikovanja vseprisotni že nekaj let, v letu 2024 v ospredje prihajajo tudi nekateri poponoma novi, vsi v težnji po tem, da v obiskovalcu spletne strani vzbudijo nove reakcije, ga čim dalj časa zadržijo na spletni strani in ga prefinjeno prepričajo, da se bo na spletno stran še vrnil. In katere so glavne smernice za oblikovanje spletne strani v letu 2024?

oblikovanje spletne strani

Dostopnost spletnih strani in »mobile first« dizajn

Pametni telefoni so postali naši nepogrešljivi spremljevalci na vsakem koraku in temu se že zadnjih nekaj let vse bolj uspešno prilagaja tudi oblikovanje spletne strani. V letu 2024 bo t. i. »mobile first design« že skorajda samodejna in samoumevna komponenta spletne strani. V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bo spletna stran slabše rangirana v spletnih iskalnikih, seveda pa neprilagodljivost mobilnim napravam negativno vpliva tudi na uporabniško izkušnjo. Oblikovanje spletne strani mora težiti k temu, da je spletna stran dostopna na vseh pametnih napravah, dosegljiva vsem, kjerkoli in kadarkoli ter ima kratek čas nalaganja. Tako se bodo tudi obiskovalci na strani zadržali dalj časa in bodo pripravljeni na sodelovanje.

Asimetrična grafična podoba spletne strani

Ta oblikovalski trend se bo iz letošnjega leta nadaljeval tudi v leto 2024, saj spreobrača tradicionalno razporeditev elementov na spletni strani na mrežo in s tem ponuja več prostora na robu in možnost za individualno oblikovanje spletne strani. Asimetrične oblike na spletni strani ustvarijo dinamiko in jo naredijo veliko razburljivejšo za uporabo – različni stopinjski nakloni in postavitev asimetričnih oblik na spletni strani omogočajo nepredvidljive in drznejše vzorce, čiste asimetrične linije na drugi strani pa skrbijo za uravnovešeno podobo spletne strani. Ključno je pravo razmerje med izčiščenim izgledom spletne strani in njenim unikatnim ter hkrati funkcionalnim dizajnom.

Uporaba temne teme oz. »dark mode« dizajn

Tudi ta funkcionalnost ni nova, postaja pa vse bolj uporabljana tudi med najprepoznavnejšimi globalnimi blagovnimi znamkami kot so Sony, Apple in Mercedes-Benz. Možnost preklopa med svetlim in temnim ozadjem oz. temo so uvedle že številne aplikacije, v letu 2024 pa se ta trend pospešeno  premika tudi na področje za oblikovanje spletne strani. Spletna stran na tak način postane bolj elegantna, povečan kontrast med posameznimi elementi pa izpostavi vse ključne informacije. Temen način je veliko manjši porabnik energije, zato dlje zdrži baterija pametnih naprav, manj obremenjujoč pa je tudi za oči in posledično ne povzroča neprijetnih glavobolov.

Kreativna uporaba barv na temeljih minimalizma

V letu 2024 je pričakovati nepričakovane barvne kombinacije in v tej smeri bo šlo tudi  oblikovanje spletne strani – krepke barve, ki v obiskovalcih pustijo močan prvi vtis so tiste, ki bodo poskrbele za prepričljivost in izstopanje spletne strani iz povprečja ter krepitev blagovne znamke. Meja med močnimi in preveč obremenjujočimi barvami je tudi z vidika psihologije barv precej tanka, zato je potrebno previdno načrtovati oblikovanje spletne strani. Cilj izbrane barve palete je pri obiskovalcih povzročiti reakcije v možganih in vzbuditi določena čustva in občutja, kar jih bo prepričalo v nadaljnje ukrepanje oz. nakup.

Veliki naslovi in poudarjene pisave

Oblikovanje spletne strani v letu 2024 bodo zaokrožili veliki naslovi in krepke pisave, ki obiskovalca povabijo k akciji, klikanju po spletni strani in nakupu. So nosilci pomembnih informacij, hkrati pa služijo kot vodilo po spletni strani. Na spletni strani ustvarijo vizualno hierarhijo in razgibanost ter poskrbijo za pregledno berljivost spletne strani, zaradi česar se bodo obiskovalci na strani zadržali dlje. Tudi v tem primeru oblikovanje spletne strani teži k prilagojenosti spletne strani mobilnim napravam, za kar je zaslužen še en trend v letu 2024, in to so spremenljive pisave, ki se samodejno prilagajajo velikosti različnih pametnih naprav.

Vizualizacija podatkov s pomočjo multimedije

Ljudje kot vizualna bitja se veliko bolje odzivamo na grafično upodabljanje kot na besede in številke, kar upošteva tudi oblikovanje spletne strani. Verodostojni podatki še nikoli niso imeli takšne teže kot v sodobnosti in z ustrezno predstavitvijo v obliki interaktivnih grafov, grafično dodelanih tabel in drugih elementov je velika večja verjetnost, da si bodo obiskovalci sicer suhoparne podatke dejansko ogledali in si jih tudi zapomnili. To olajša njihovo razumevanje poslovnih informacij ter jih pomaga v procesu odločanja o nadaljnjih korakih.

Umetna inteligenca

Umetna inteligenca omogoča predvidevanje človekovega obnašanja, na čemer temelji že velika množica sodobnih aplikacij, v letu 2024 pa se seli tudi na spletne strani. Z njeno pomočjo je mogoče zbiranje podatkov in njihovo analiziranje ter preučevanje vedenja obiskovalcev spletnih strani. Umetna inteligenca je v oblikovanje spletne strani vključena v obliki aplikacij za pogovarjanje oz. »chatbotov«, kjer obiskovalcu postreže z informacijami in odgovori na najrazličnejša vprašanja, hkrati pa poveča stopnjo personalizacije spletne strani za posameznega uporabnika.

Oblikovanje spletne strani v letu 2024 izkorišča neomejene tehnične možnosti, ki se razvijajo vsakodnevno in narekujejo sodobne trende. Temu sledi tudi podjetje Spletni partner, kjer za vas ustvarijo spletno stran po najnovejših smernicah, opisanih v prispevku. Velik poudarek dajejo ustvarjalnosti, drznosti in privlačnemu dizajnu, ki ga prilagajajo željam in zahtevam posameznega naročnika. Na drugi strani oblikovanje spletne strani prilagodijo interaktivnosti, čim boljši mobilni dostopnosti in izboljšanju funkcionalnosti spletne strani v želji po čim boljši uporabniški izkušnji. Poskrbijo za vsesplošno digitalno prisotnost podjetja na vrhunski ravni, kar je osnova za uspešno poslovanje v sodobnosti.

Spletni partner d.o.o.

Facebook oglaševanje


Paket MINI
vodenje do 3 kategorij

183 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:293 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket STANDARD
vodenje do 7 kategorij

329 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:427 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket NAPREDNI
vodenje do 12 kategorij

512 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:647 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije

This will close in 0 seconds

Google oglaševanje


Paket A
vodenje do 5 kategorij

171 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 257 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket B
vodenje do 10 kategorij

232 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 354 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket C
vodenje do 15 kategorij

257 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 499 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ

This will close in 0 seconds

Optimizacija spletnih strani


Paket SEO 10
do 10 ključnih besed

330 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 10 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine


Paket SEO 20
do 20 ključnih besed

560 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 20 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine
Pošlji povpraševanje

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih strani


Paket MINI - predstavitveni paket

600 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 2 domenska maila
Namestitev osnovne oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone
Vnos vsebine na do 5 podstrani
Kreiranje kontaktnega obrazca


Paket STANDARD - osnovni paket

od 1.190 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket NAPREDNI - napredni paket

od 2.257 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke.
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih trgovin


Paket SHOP osnovni paket

od 1.586 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1 GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket SHOP PRO napredni paket

od 2.318 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2 GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 20 izdelkov
Namestitev drugih razširitev za spletno trgovino
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds