Kazalo članka:
Instagram je dandanes vse bolj popularno spletno socialno omrežje, na katerem lepe in manj lepe trenutke iz vsakdanjega življenja deli in občuduje že več kot 27 milijonov uporabnikov iz vsega sveta. Ker gre za eno izmed hitreje rastočih spletnih omrežij glede na število uporabnikov, predstavlja odlično priložnost za oglaševanje tako manjših kot večjih podjetij. V tem prispevku vam zato prestavljamo nekaj razlogov, zakaj se Instagram oglaševanje izplača.
Število uporabnikov Instagrama vztrajno narašča
Instagram vsak dan beleži večje število tako zasebnih kot poslovnih uporabniških profilov. Razlogov za to je veliko, eden izmed glavnih pa je ta, da je enostaven za uporabo, hkrati pa v ospredje postavlja vizualne informacije, torej fotografije in ne dolgih besednih zapisov, zaradi česar je za uporabnike zelo privlačen.
Zaradi visokega števila uporabnikov, pa postaja vse privlačnejši tudi za različne podjetnike, ki si želijo Instagramovo platformo uporabiti za uspešno oglaševanje. Če ste v vlogi podjetnika, ki si želi oglaševati svoje izdelke ali storitve, je zagotovo v vašem interesu, da vaš oglas vidi čim širša množica ljudi. Instagram oglaševanje skupaj z več kot 27 milijoni uporabniških računov zagotovo predstavlja odlično odskočno desko, da bo vašo reklamo opazilo čim več uporabnikov.
Instagram oglaševanje vam ponuja različne možnosti oglasov
Bistvo dobro zastavljenega oglaševanja se začne pri tem, da je vaše podjetje s pomočjo oglasov prisotno na različnih mestih. S tem, ko bodo uporabniki pogosto videli vaš oglas ali reklamno geslo, se jim bo zasidral v podzavest.
To dejstvo s pridom izkorišča Instagram oglaševanje, ki vam, kot oglaševalcu ponuja celosten pristop k oglaševalski kampaniji, saj vam ponujajo različne možnosti oglaševanja.
Da lahko začnete z oglaševanjem na Instagramu, si morate najprej ustvariti poslovni uporabniški profil. Glavni namen poslovnega profila je ta, da je na njem s ključnimi informacijami predstavljeno vaše podjetje, saj bo večina uporabnikov, ki bo videla oglas za vaše podjetje, najprej obiskala vaš Instagram profil in šele na to spletno stran. Zato je pomembno, da se potrudite, da bo profil estetsko privlačen, da ga boste redno dopolnjevali z novimi objavami, ter da bodo na njem uporabniki izvedeli tudi kakšne splošne uporabne informacije. Vaš poslovni profil bo v primeru Instagram oglaševanja prvi stik bodočih strank z vašim podjetjem.
Ko imate ustvarjen uporabniški profil, pa se vam odprejo različne možnosti oglaševanja na Instagramu. Lahko oglašujete s pomočjo sponzoriranih objav. To pomeni, da na vaš poslovni uporabniški profil naložite novo, privlačno objavo, s katero želite privabiti nove kupce ali stranke. To objavo nato sponzorirate in videlo jo bo veliko število Instagram uporabnikov. Število uporabnikov, ki bo videlo vašo objavo je odvisno od tega, koliko denarja boste vložili v sponzoriranje objave. Ima pa Instagram oglaševanje še to prednost, da vaše objave ne bodo videli kar naključni uporabniki iz celega sveta, temveč tisti uporabniški profili, ki ustrezajo karakteristikam vaše objave. Poenostavljeno povedano, če sponzorirate objavo za ženske britvice v slovenskem jeziku, bodo to objavo večinoma videle uporabnice Instagrama iz Slovenije. S tem si zagotovite, da ima vaša objava boljši doseg, saj jo vidi večji procent uporabnikov, ki jih ta objava res zanima.
Lahko pa se odločite tudi za sponzoriranje tako imenovane »Instagram story.« Instagram story, oziroma zgodba, je kratka objava, ki je vidna le 24 ur od objave. Čeprav je vidna krajši čas kakor običajna sponzorirana objava, je lahko njen učinek večji, saj jo uporabniki opazijo med pregledovanjem zgodb ostalih uporabnikov, kar pomeni, da se jim bo vaša objava slabih 10 sekund prikazovala čez celoten zaslon, zato je praktično nemogoče, da bi jo spregledali.
Možnost sodelovanja z »Instagram vplivneži«
Instagram oglaševanje pa se je v zadnjih letih razširilo še v eno, zelo osebno možnost oglaševanja. To je oglaševanje s pomočjo tako imenovanih influencerjev, oziroma Instagram vplivnežev. To so ljudje, ki so v gradnjo svojega Instagram proflla vložili veliko časa in truda ter tako ustvarili objave, ki privlačijo širšo množico ostalih uporabnikov, ki dnevno sledijo njihovim profilom. Poleg različnih objav iz vsakdanjega življenja, »vplivneži« v svojih objavah pogosto predstavljajo tudi različne izdelke, predstavijo prednosti teh izdelkov in njihovo izkušnjo s temi produkti. Ljudje tako nek izdelek spoznajo na bolj oseben način, zato jih tovrstna objava mnogokrat bolj prepriča v nakup nekega izdelka, saj besedam »vplivnežev« zaupajo bolj kakor oglasu.
Dobro razmerje med vloženim denarjem in dosegom objave
Še en razlog, da se vam Instagram oglaševanje res izplača, pa se skriva v razmerju med vloženim denarjem in učinkom, ki ga bo imela sponzorirana objava na Instagramu. Za zelo nizek vložek denarja bo vašo objavo videlo več 1000 ljudi, ki jih vsebina vaše objave, glede na zgodovino iskanja, res zanima. Tako se vam bo vloženi denar hitro povrnil v obliki povečanja prodaje in novih strank.
Instagram oglaševanje dandanes privablja vse več različnih podjetij, saj omogoča odlično odskočno desko za uspešno oglasno kampanjo. Ponuja vam veliko različnih možnosti oglaševanja, vaša naloga pa je, da jih izkoristite in ustvarite objave, ki bodo za uporabnike privlačne in uporabne in zaradi katerih se bo povpraševanje po vaših izdelkih ali storitvah vztrajno povečevalo.
- Po kolikšnem času bo optimizacija internet strani obrodila sadove? - 05. 07. 2024
- Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno? - 04. 07. 2024
- Prenova spletne strani za majhna podjetja - 25. 06. 2024