Pet nasvetov za mala podjetja: kako napisati Facebook objave, ki prodajajo

Preproste Facebook objave zna napisati vsak. Nekaj teksta, hitra slika z brezplačne strani, par smeškov in vsebina je pripravljena za objavo. Pa je temu res tako?

Facebook vsak dan sprejme 350 milijonov novih objav. To pomeni, da je na Facebook stran vsakih 60 sekund naloženih 147,000 novih vsebin. Konkurenca je predvsem med podjetji in oglaševalci zato vsako leto večja, izstopati iz povprečja pa skorajda nemogoče. Za mala podjetja, ki jim tekoči mesečni stroški že tako požrejo velik del proračuna, so pametni triki, kako z malo denarja doseči dobre rezultate in zvišati prodajo s pomočjo Facebook objav, tako vedno dobrodošli.

  1. Naredite načrt zanimivih, predvsem pa raznolikih Facebook objav

Seveda, vaša Facebook stran je v prvi vrsti namenjena oglaševanju vašega posla, vseeno pa je dobro, da v svoje objave vključite tudi kakšne takšne objave, ki so vsebinsko bogatejše in posledično sledilcu/bralcu zanimivejše. Po pravilih strokovnjakov naj bi bilo optimalno razmerje med relevantnimi in promocijskimi objavami 80/20. To pomeni, da naj bosta med 10 objavami vsaj dve »drugačni«. Mesečni načrt, ki prikazuje vse Facebook objave, morda zveni nepotrebno zlo, vseeno pa vam nudi pregled nad vašo vsebino in vam pomaga pri doseganju čim boljših rezultatov.

Facebook objave

  1. Delite uspešne zgodbe vaših strank

Vsem znan pregovor »Dober glas seže v deveto vas« velja tudi za načrtovanje Facebook objave. Pred nakupom izdelkov ljudje radi »raziščemo teren«, to še posebej velja za izdelke višjih cenovnih razredov, za katere je potrebno odšteti več denarja. Z deljenjem uspešnih zgodb vaših strank lahko dosežete dobre rezultate in celo zvišate prodajo svojih izdelkov oz. storitev. Ta taktika je še posebej uspešna takrat, kadar vključuje slike prej/potem, tako da sledilec oz. morebitni kupec vidi, kakšno storitev oz. izdelek bo za svoj denar dobil.

  1. Privlačna vizualna podoba vaše Facebook objave je ključnega pomena!

Ljudje smo vizualna bitja. V preteklosti nam je ta prirojena lastnost naših možganov pomagala pri preživetju, saj smo se s selektivno pozornostjo lažje osredotočili na nevarnosti v divjini in se izognili plenilcem. Danes nevarnih plenilcev, ki bi ogrožali naša življenja, ni več, zasičenosti z informacijami pa je več kot kadarkoli. Objave, oglasi, slike, blogi, milijonski zadetki v iskalniku … Za čim boljšo orientacijo med ogromno količino informacij, naši možgani uporabljajo »bližnjice«. Ena takih bližnjic je večja dovzetnost za enostavne dražljaje, kot so na primer slike, ki jih naši čuti sprejmejo in obdelajo najhitreje. Za svoje Facebook objave izberite kakovostne in barvno zasičene slikovne elemente, za oblikovanje lahko uporabite različna orodja, kot so Canva, Photoshop, Ilustator … Pazite tudi, da se bodo slike med seboj tematsko ujemale, v kotu po navadi stoji logotip.

Facebook nudi tri velikosti posameznih slik:

  • Facebook profile picture (Facebook profilna slika): 180 × 180 px
  • Facebook cover picture (Facebook naslovna slika): 1200 × 675 px
  • Facebook post pictures (Slika Facebook objave): 1200 × 630 px

Facebook objave

  1. Uporabljajte jezik, ki ga bodo vaše stranke razumele

Pisanje Facebook objav ni uradno poročilo, pa tudi ne pogovorno besedilo, ki bi dovoljevalo pretirano uporabo slenga, narečij in žargona. Facebook objave, ki dosegajo najvišje konverzije, so kratke, preproste, jasne in vsebujejo bistvene informacije za uporabnika. Z uporaba pretiranih marketinških trikov in besednih zvez v vaših objavah lahko Facebook algoritem vašo objavo oceni kot »manj kakovostno«, kar lahko vpliva na doseg uporabnikov. Preden začnete pisati Facebook objave, oblikujte glas, ki ga bo imela vaša znamka. Boste nastopali v imenu strokovnjaka ali zabavljača? Ne glede na to, katero vlogo boste izbrali, je pomembno, da je glas vaše znamke konsistenten in se ne spreminja iz tedna v teden. Spremljajte tudi, katere Facebook objave so najbolj uspešne in sledite njihovi »logiki«.

  1. Ne pozabite na povezave do vaših spletnih trgovin!

Če je vaš končni cilj Facebook objav povečanje prodaja, ne pozabite na povezave, ki bodo sledilce usmerile do vaše spletne trgovine. Za krajšanje (pre)dolgih povezav lahko uporabite brezplačno orodje Bitly. V primeru, da na vaši strani pišete tudi blog, ga delite s klikom na povezavo share na vaši spletni strani.

Če želite, da vam pomagamo izboljšati vaše FB objave ali celo povsem prevzamemo vodenje vaših socialnih omrežij, nam pišite!

Error: Contact form not found.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
Ocenite to stran