Nazaj

Ali je email marketing še vedno uporaben?

Oglaševanje na spletu je vsako leto bolj priljubljeno in razširjeno, saj splet ponuja vse več različnih možnosti promocije podjetij in vodenja vse bolj inovativnih oglasnih kampanij. Eno izmed prvih uspešnih orodij spletnega oglaševanja je bilo ravno oglaševanje preko e-maila. Glede na to, da je tovrstno oglaševanje na spletu prisotno že zelo dolgo, se marsikdo sprašuje, ali je tako imenovan email marketing sploh še uporaben in ali prinaša pozitivne rezultate.

Email marketing je podoben teku na dolge proge

Glede na to, da danes poznamo zelo veliko različnih načinov oglaševanja na spletu, se marsikdo sprašuje, ali se še splača vlagati denar v email marketing. Email oglaševanje v svoji osnovi deluje tako, da na elektronske naslove različnih uporabnikov tedensko ali mesečno pošiljate svoja oglasna sporočila v smislu e-novic, obveščanja o novostih itd. S tem dosežete, da so vaše stranke redno obveščene o novostih ali aktualnih popustih, lahko pa jih razveselite tudi s kakšnimi uporabnimi nasveti. Tako počasi gradite skupnost zvestih strank, ki bodo dobro poznale vaše izdelke ali storitve. Čeprav to ne pomeni, da bodo vsak mesec vse stranke pri vas nekaj kupile, si z email oglaševanjem povečate možnost, da ko bodo potrebovale vaše izdelke, da se bodo za nakup obrnile točno na vaše podjetje, saj vam bodo bolj zaupale.

Problem nastane, ko začnemo govoriti o številkah, ki jih dosegamo z email marketingom. Email marketing namreč ne deluje po principu da vložite denar in o novostih v vaši ponudbi bo obveščeno določeno število uporabnikov. Deluje tako, da pripravite tako imenovane e-novičke, oz. e-oglase in jih pošljete na elektronske naslove, ki ste jih v preteklosti pridobili na različne načine. Res je, da imate tako zagotovilo, da je oglas videlo točno določeno število ljudi, vendar ste morali za-to, da ste pridobili določeno število email naslovov že prej vložiti veliko dela. So pa zato oglasi preko emaila bolj učinkoviti, saj jih uporabniki prejmejo direktno v svoj elektronski poštni predal, tako da je verjetnost, da bodo oglas prebrali veliko večja, kot če oglašujete objave na drugih omrežjih, kjer lahko oglas preprosto preskočijo.

email marketing

Ne le, temveč  tudi email marketing

Skrivnost uspešnih podjetij se skriva v tem, da so njihove oglaševalske kampanije prisotne praktično povsod, zato se ljudem vtisnejo v spomin, zaradi česar obstaja večja verjetnost, da bodo oglaševane izdelke tudi kupili. Ko se odločate za načine, prek katerih boste izvedli novo kampanijo, na tehtnico ne postavljajte ali boste oglaševali prek email marketinga ali prek katerega drugega socialnega omrežja. V kampanijo vključite različne načine oglaševanja in pri vsakem načinu oglaševanja izkoristite prednosti, ki vam jih ponuja.

Prednosti email marketinga se skrivajo zagotovo v tem, da v daljšem časovnem obdobju pridobite skupnost ljudi, ki vaše podjetje in izdelke počasi dobro spoznava in gradi zaupanje do vas. Zato se potrudite, da bodo novice prek email oglaševanja za njih koristne in da ne bodo le gole reklame. Če recimo prodajate vrtno opremo, jim pošljite nekaj koristnih nasvetov za spomladansko vrtnarjenje, vmes pa omenite vrtnarsko orodje, ki ga prodajate in jim bo prišlo prav. Med branjem novic, se bo marsikdo spomnil, da je lansko leto polomil motiko in bo moral letos kupiti novo. Če omogočate še nakup prek spletne trgovine, bo lahko z nekaj kliki kupil vašo motiko, brez da bi delal večjo raziskavo pri konkurenci, saj bo bolj zaupal vam.

Kaj pa varovanje osebnih podatkov?

Glavna težava, na katero naleti email marketing je pridobivanje elektronskih naslovov, saj so le-ti obravnavani kot osebni podatki. Najlažje lahko elektronske naslove pridobite prek svoje spletne strani, ko se morajo uporabniki v zameno za popust ali sodelovanje v nagradni igri prijaviti na e-novice. Ob tem natančno navedite, za kaj se bodo njihovi podatki uporabili, ter se pozanimajte o zakonski podlagi za tovrstno zbiranje podatkov.

V preteklosti je bilo mogoče kupiti bazo elektronskih naslovov, kar pa je danes zelo okrnjeno ravno zaradi Zakona o varovanju osebnih podatkov. Pa tudi tak način ni najbolj učinkovit, saj boste dobili elektronske naslove naključnih ljudi, ki jih vaša tematika morda sploh ne zanima.

email marketing

Email marketing zaupajte strokovnjakom

Ko se odločite za email marketing, si morate jasno zastaviti, kaj želite z njim doseči. Pomembno je, da so oglasi, ki jih boste pošiljali bodočim strankam privlačni. Zavedajte se, da dnevno dobimo v poštni predal vsaj 3 reklamna sporočila, pri katerih v večini primerov preletimo le naslov in prvi stavek, ki se nam prikažeta v pregledu sporočil. Zato je inovativen naslov zelo pomemben, saj bo uporabnika prepričal, da odpre sporočilo in prebere njegovo vsebino.

Če sami niste najbolj vešči v pisanju oglasnih sporočil ali ne poznate pravil oglaševanje, se za to raje obrnite na podjetje za optimizacijo spletnih strani, ki vam bo lahko pomagalo z nasveti in svetovalo o smiselnosti posameznega oglasa.

Email marketing je že dolgo prisoten v oglaševanju, zato je marsikdo mnenja, da je že potonil v pozabo. Toda prav tovrstna oblika oglaševanja prinese podjetju bazo rednih in zvestih strank v nekoliko daljšem časovnem obdobju. Email marketing je lahko zelo uspešna in dobičkonosna oglasna strategija, le lotiti se je je treba na pravi način.

Spletni partner d.o.o.

Facebook oglaševanje


Paket MINI
vodenje do 3 kategorij

183 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:293 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket STANDARD
vodenje do 7 kategorij

329 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:427 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket NAPREDNI
vodenje do 12 kategorij

512 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:647 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije

This will close in 0 seconds

Google oglaševanje


Paket A
vodenje do 5 kategorij

171 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 257 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket B
vodenje do 10 kategorij

232 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 354 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket C
vodenje do 15 kategorij

257 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 499 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ

This will close in 0 seconds

Optimizacija spletnih strani


Paket SEO 10
do 10 ključnih besed

330 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 10 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine


Paket SEO 20
do 20 ključnih besed

560 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 20 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine
Pošlji povpraševanje

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih strani


Paket MINI - predstavitveni paket

600 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 2 domenska maila
Namestitev osnovne oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone
Vnos vsebine na do 5 podstrani
Kreiranje kontaktnega obrazca


Paket STANDARD - osnovni paket

od 1.190 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket NAPREDNI - napredni paket

od 2.257 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke.
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih trgovin


Paket SHOP osnovni paket

od 1.586 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1 GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket SHOP PRO napredni paket

od 2.318 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2 GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 20 izdelkov
Namestitev drugih razširitev za spletno trgovino
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds