Kazalo članka:
Oglaševanje na spletu je vsako leto bolj priljubljeno in razširjeno, saj splet ponuja vse več različnih možnosti promocije podjetij in vodenja vse bolj inovativnih oglasnih kampanij. Eno izmed prvih uspešnih orodij spletnega oglaševanja je bilo ravno oglaševanje preko e-maila. Glede na to, da je tovrstno oglaševanje na spletu prisotno že zelo dolgo, se marsikdo sprašuje, ali je tako imenovan email marketing sploh še uporaben in ali prinaša pozitivne rezultate.
Email marketing je podoben teku na dolge proge
Glede na to, da danes poznamo zelo veliko različnih načinov oglaševanja na spletu, se marsikdo sprašuje, ali se še splača vlagati denar v email marketing. Email oglaševanje v svoji osnovi deluje tako, da na elektronske naslove različnih uporabnikov tedensko ali mesečno pošiljate svoja oglasna sporočila v smislu e-novic, obveščanja o novostih itd. S tem dosežete, da so vaše stranke redno obveščene o novostih ali aktualnih popustih, lahko pa jih razveselite tudi s kakšnimi uporabnimi nasveti. Tako počasi gradite skupnost zvestih strank, ki bodo dobro poznale vaše izdelke ali storitve. Čeprav to ne pomeni, da bodo vsak mesec vse stranke pri vas nekaj kupile, si z email oglaševanjem povečate možnost, da ko bodo potrebovale vaše izdelke, da se bodo za nakup obrnile točno na vaše podjetje, saj vam bodo bolj zaupale.
Problem nastane, ko začnemo govoriti o številkah, ki jih dosegamo z email marketingom. Email marketing namreč ne deluje po principu da vložite denar in o novostih v vaši ponudbi bo obveščeno določeno število uporabnikov. Deluje tako, da pripravite tako imenovane e-novičke, oz. e-oglase in jih pošljete na elektronske naslove, ki ste jih v preteklosti pridobili na različne načine. Res je, da imate tako zagotovilo, da je oglas videlo točno določeno število ljudi, vendar ste morali za-to, da ste pridobili določeno število email naslovov že prej vložiti veliko dela. So pa zato oglasi preko emaila bolj učinkoviti, saj jih uporabniki prejmejo direktno v svoj elektronski poštni predal, tako da je verjetnost, da bodo oglas prebrali veliko večja, kot če oglašujete objave na drugih omrežjih, kjer lahko oglas preprosto preskočijo.
Ne le, temveč tudi email marketing
Skrivnost uspešnih podjetij se skriva v tem, da so njihove oglaševalske kampanije prisotne praktično povsod, zato se ljudem vtisnejo v spomin, zaradi česar obstaja večja verjetnost, da bodo oglaševane izdelke tudi kupili. Ko se odločate za načine, prek katerih boste izvedli novo kampanijo, na tehtnico ne postavljajte ali boste oglaševali prek email marketinga ali prek katerega drugega socialnega omrežja. V kampanijo vključite različne načine oglaševanja in pri vsakem načinu oglaševanja izkoristite prednosti, ki vam jih ponuja.
Prednosti email marketinga se skrivajo zagotovo v tem, da v daljšem časovnem obdobju pridobite skupnost ljudi, ki vaše podjetje in izdelke počasi dobro spoznava in gradi zaupanje do vas. Zato se potrudite, da bodo novice prek email oglaševanja za njih koristne in da ne bodo le gole reklame. Če recimo prodajate vrtno opremo, jim pošljite nekaj koristnih nasvetov za spomladansko vrtnarjenje, vmes pa omenite vrtnarsko orodje, ki ga prodajate in jim bo prišlo prav. Med branjem novic, se bo marsikdo spomnil, da je lansko leto polomil motiko in bo moral letos kupiti novo. Če omogočate še nakup prek spletne trgovine, bo lahko z nekaj kliki kupil vašo motiko, brez da bi delal večjo raziskavo pri konkurenci, saj bo bolj zaupal vam.
Kaj pa varovanje osebnih podatkov?
Glavna težava, na katero naleti email marketing je pridobivanje elektronskih naslovov, saj so le-ti obravnavani kot osebni podatki. Najlažje lahko elektronske naslove pridobite prek svoje spletne strani, ko se morajo uporabniki v zameno za popust ali sodelovanje v nagradni igri prijaviti na e-novice. Ob tem natančno navedite, za kaj se bodo njihovi podatki uporabili, ter se pozanimajte o zakonski podlagi za tovrstno zbiranje podatkov.
V preteklosti je bilo mogoče kupiti bazo elektronskih naslovov, kar pa je danes zelo okrnjeno ravno zaradi Zakona o varovanju osebnih podatkov. Pa tudi tak način ni najbolj učinkovit, saj boste dobili elektronske naslove naključnih ljudi, ki jih vaša tematika morda sploh ne zanima.
Email marketing zaupajte strokovnjakom
Ko se odločite za email marketing, si morate jasno zastaviti, kaj želite z njim doseči. Pomembno je, da so oglasi, ki jih boste pošiljali bodočim strankam privlačni. Zavedajte se, da dnevno dobimo v poštni predal vsaj 3 reklamna sporočila, pri katerih v večini primerov preletimo le naslov in prvi stavek, ki se nam prikažeta v pregledu sporočil. Zato je inovativen naslov zelo pomemben, saj bo uporabnika prepričal, da odpre sporočilo in prebere njegovo vsebino.
Če sami niste najbolj vešči v pisanju oglasnih sporočil ali ne poznate pravil oglaševanje, se za to raje obrnite na podjetje za optimizacijo spletnih strani, ki vam bo lahko pomagalo z nasveti in svetovalo o smiselnosti posameznega oglasa.
Email marketing je že dolgo prisoten v oglaševanju, zato je marsikdo mnenja, da je že potonil v pozabo. Toda prav tovrstna oblika oglaševanja prinese podjetju bazo rednih in zvestih strank v nekoliko daljšem časovnem obdobju. Email marketing je lahko zelo uspešna in dobičkonosna oglasna strategija, le lotiti se je je treba na pravi način.
- Po kolikšnem času bo optimizacija internet strani obrodila sadove? - 05. 07. 2024
- Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno? - 04. 07. 2024
- Prenova spletne strani za majhna podjetja - 25. 06. 2024