Kazalo članka:
Vas zanima, kako pravilno optimizirati vašo spletno trgovino, da boste lahko z njeno pomočjo prodali več vaših izdelkov ali storitev? Optimizacija spletne trgovine je mogoča, potrebno je le dobro premisliti, kako se lotiti samega procesa SEO optimizacije, saj lahko hitro naredite napake, ki vas bodo na koncu stale veliko časa in tudi denarja.
Ali je optimizacija spletne trgovine nujno potrebna? Ne. Ni potrebno, da izvedete SEO optimizacijo vaše spletne trgovine, saj lahko v svojo spletno trgovino obisk pripeljete tudi skozi druge kanale, ki so prav tako učinkoviti (Facebook oglaševanje, Instagram oglaševanje, Google oglaševanje itd). Dejstvo pa je, da je obisk, ki ga boste na vašo spletno stran pripeljali skozi Google (generični obisk) eden najbolj kakovostnih, kar jih danes lahko dobite na spletu na sploh. Gre za obisk, ki si ga vsi želite preusmeriti na vašo spletno stran oz. trgovino, saj ustvarja zelo visoke stopnje konverzije.
Kako torej optimizirati spletno trgovino?
Preden se sami lotite izvajanja SEO optimizacije, pa naj gre za spletno stran ali trgovino, je dobrodošlo imeti vsaj nekaj znanja oz. izkušenj, da ne boste slučajno naredili več škode kot koristi. Pri SEO optimizaciji to sploh ni tako zelo redko, saj je kar nekaj tako imenovanih “Black hat” strategij, ki se jih ni pametno posluževati, saj bodo na dolgi rok prinesle veliko slabše pozicije vaše spletne strani oz. trgovine, kot bi jih imeli sicer.
1.) Predlagamo optimizacijo na kategorije izdelkov
Pri optimizaciji spletne trgovine je izjemno dobrodošlo, če optimizirate kategorije izdelkov. Pomembno je, da so kategorije čim bolj razdrobljene, da lahko vsak obiskovalec najde točno tisto, kar išče. Bolj kot imate bogate filtre v sami trgovini in bolj kot so pregledni meniji itd., lažje se bodo ljudje sprehajali po vaši spletni trgovini in lažje bodo našli tisto, kar iščejo. Prav tako je za SEO optimizacijo zelo dobrodošlo, da imate prav vsako kategorijo posebej optimalno optimizirano za svoj sklop ključnih besed, saj bo Google veliko raje v svoj brskalnik uvrstil spletne trgovine , ki imajo premišljeno oblikovane in urejene kategorije. Optimizacija spletne trgovine bo tako veliko bolj učinkovito dosegla želene rezultate.
2.) Bodite pozorni na strukturo URL-jev
Pozorni bodite tudi na to, kako boste oblikovali URL strukturo vaše spletne trgovine. Poskrbite, da bo jasna in da bodo kategorije pravilo postavljene v hierarhijo. Svetujemo vam, da v URL-jih ohranjate imena predhodnih kategorij, saj boste tako lahko obiskovalcem spletne strani omogočili lažjo in bolj pregledno interakcijo z vašo spletno trgovino. Urejena URL struktura ima tudi številne SEO prednosti. Pomembno je namreč, da imate strukturo lepo urejeno, da bodo spletni brskalniki lažje razumeli, v kateri kategoriji se nahajajo. To je zelo pomembno za pravilno indeksiranje vaše spletne trgovine. Optimizacija spletne trgovine bo tako opravljena bolj profesionalno. Naj dodamo še, da je pametno v URL-je vključiti glavne ključne besede posamezne kategorije. Na to obvezno ne smete pozabiti, saj imajo ključne besede v URL-jih izjemno veliko težo za SEO optimizacijo.
3.) Število izdelkov igra pomembno vlogo
Če boste imeli v vaših kategorijah več izdelkov, kot konkurenca, lahko to v določenih primerih igra pomembno vlogo za kvalitetno SEO optimizacijo. Če bo imel konkurent 130 izdelkov v določeni kategoriji, vi pa 100 ali 80, to ne bo imeli posebnega učinka. To pravilo namreč ne velja za kategorije, ki so po neki “kmečki logiki” dovolj polne. Problem nastane recimo, če imate v kategoriji recimo samo 2 ali 3 izdelke, konkurenti pa 50-100. V takem primeru, je lahko problem. Seveda je odvisno za kakšne izdelke v osnovi sploh gre, ampak v večini primerov je izjemno pomembno, da imate čim širšo ponudbo. To je dobro zato, ker se bodo vaši obiskovalci najverjetneje v primeru, da imate veliko izdelkov na sami strani zadržali dlje časa. To je iz SEO vidika zelo pomembno in če vas zanima kakovostna optimizacija spletne trgovine, si boste na tak način prislužili številne pozitivne točke v očeh Googla.
4.) Tehnične lastnosti oz. delovanje spletne trgovine je izjemno pomembno
Spletna stran, ki se nalaga počasi, ki ni lepo / moderno oblikovana, spletna trgovina, ki ima slabo urejeno menijsko strukturo, zaradi katere se je težko premikati po sami spletni strani, nima skoraj da nobenih možnosti, da bi se v Googlu lahko pojavljala med TOP zadetki. V takem primeru absolutno prvo predlagamo prenovo same spletne trgovine, šele nato bi bilo mogoče pričeti z izvajanjem SEO optimizacije. Če se SEO optimizacija spletne trgovine izvaja na zastareli strani, ki ni v koraku s časom, lahko pozabite na visoke pozicije, tudi če boste samo optimizacijo izvedli na zares profesionalen način. Google slabih spletnih strani in trgovin preprosto ne tolerira več, saj niso najboljše za kvalitetno uporabniško izkušnjo, njihov cilj pa seveda je, da svojim obiskovalcem ponudijo le najbolj kakovostne spletne strani in trgovine, ki so jim v določenem trenutku na voljo za uporabo na spletu.
5.) Zunanje povezave (backlinki) so prav tako zelo pomembne
Brez kakovostnih linkov v konkurenčnih nišah (katera danes še ni?) boste izjemno težko prišli na TOP pozicije. Če rečemo, da bo to nemogoče, verjetno ta trditev ni daleč od resnice. Po optimalno urejeni ON site SEO optimizaciji, boste morali poskrbeti tudi za pridobitev kvalitetnih linkov (zunanjih povezav / backlinks), da boste lahko preskočili svojo konkurenco. To je v praksi veliko težje narediti, kot si večina predstavlja, saj je običajno potrebno pridobiti zelo veliko število zunanjih povezav visoke kvalitete in seveda to lahko predstavlja kar velik strošek, pa tudi časovno je vse skupaj lahko zamudno.
Če z SEO optimizacijo mislite resno, bi bilo morda pametno, da za izvajanje te storitve najamete podjetje, ki se z optimizacijo ukvarja že več let. Na takšen način si boste zagotovili ekipo izkušenih strokovnjakov, ki vam bodo lahko pomagali na TOP pozicije v iskalniku Google in posledično vam bodo pomagali izboljšati prodajo vašega podjetja. Če bi želeli z nami na popolnoma brezplačen posvet in strokovno svetovanje, nam zaupajte nekaj več informacij in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času. V stik z nami lahko stopite preko kontaktnega obrazca, ki ga boste našli TUKAJ.
- Preverite, kako se pravilno izvaja optimizacija spletne trgovine - 05. 07. 2024
- Bliža se črni petek! Kako ga kar najbolje izkoristiti za povečanje prodaje? - 27. 10. 2021
- Razlika med spletno trgovino za 490 € in 2950 € - 23. 02. 2021