Nazaj

Preverite, kako se pravilno izvaja optimizacija spletne trgovine

Vas zanima, kako pravilno optimizirati vašo spletno trgovino, da boste lahko z njeno pomočjo prodali več vaših izdelkov ali storitev? Optimizacija spletne trgovine je mogoča, potrebno je le dobro premisliti, kako se lotiti samega procesa SEO optimizacije, saj lahko hitro naredite napake, ki vas bodo na koncu stale veliko časa in tudi denarja.

Ali je optimizacija spletne trgovine nujno potrebna? Ne. Ni potrebno, da izvedete SEO optimizacijo vaše spletne trgovine, saj lahko v svojo spletno trgovino obisk pripeljete tudi skozi druge kanale, ki so prav tako učinkoviti (Facebook oglaševanje, Instagram oglaševanje, Google oglaševanje itd). Dejstvo pa je, da je obisk, ki ga boste na vašo spletno stran pripeljali skozi Google (generični obisk) eden najbolj kakovostnih, kar jih danes lahko dobite na spletu na sploh. Gre za obisk, ki si ga vsi želite preusmeriti na vašo spletno stran oz. trgovino, saj ustvarja zelo visoke stopnje konverzije.

Kako torej optimizirati spletno trgovino?

seo spletne trgovine

Preden se sami lotite izvajanja SEO optimizacije, pa naj gre za spletno stran ali trgovino, je dobrodošlo imeti vsaj nekaj znanja oz. izkušenj, da ne boste slučajno naredili več škode kot koristi. Pri SEO optimizaciji to sploh ni tako zelo redko, saj je kar nekaj tako imenovanih “Black hat” strategij, ki se jih ni pametno posluževati, saj bodo na dolgi rok prinesle veliko slabše pozicije vaše spletne strani oz. trgovine, kot bi jih imeli sicer.

1.) Predlagamo optimizacijo na kategorije izdelkov

Pri optimizaciji spletne trgovine je izjemno dobrodošlo, če optimizirate kategorije izdelkov. Pomembno je, da so kategorije čim bolj razdrobljene, da lahko vsak obiskovalec najde točno tisto, kar išče. Bolj kot imate bogate filtre v sami trgovini in bolj kot so pregledni meniji itd., lažje se bodo ljudje sprehajali po vaši spletni trgovini in lažje bodo našli tisto, kar iščejo. Prav tako je za SEO optimizacijo zelo dobrodošlo, da imate prav vsako kategorijo posebej optimalno optimizirano za svoj sklop ključnih besed, saj bo Google veliko raje v svoj brskalnik uvrstil spletne trgovine , ki imajo premišljeno oblikovane in urejene kategorije. Optimizacija spletne trgovine bo tako veliko bolj učinkovito dosegla želene rezultate.

2.) Bodite pozorni na strukturo URL-jev

Pozorni bodite tudi na to, kako boste oblikovali URL strukturo vaše spletne trgovine. Poskrbite, da bo jasna in da bodo kategorije pravilo postavljene v hierarhijo. Svetujemo vam, da v URL-jih ohranjate imena predhodnih kategorij, saj boste tako lahko obiskovalcem spletne strani omogočili lažjo in bolj pregledno interakcijo z vašo spletno trgovino. Urejena URL struktura ima tudi številne SEO prednosti. Pomembno je namreč, da imate strukturo lepo urejeno, da bodo spletni brskalniki lažje razumeli, v kateri kategoriji se nahajajo. To je zelo pomembno za pravilno indeksiranje vaše spletne trgovine. Optimizacija spletne trgovine bo tako opravljena bolj profesionalno. Naj dodamo še, da je pametno v URL-je vključiti glavne ključne besede posamezne kategorije. Na to obvezno ne smete pozabiti, saj imajo ključne besede v URL-jih izjemno veliko težo za SEO optimizacijo.

3.) Število izdelkov igra pomembno vlogo

Če boste imeli v vaših kategorijah več izdelkov, kot konkurenca, lahko to v določenih primerih igra pomembno vlogo za kvalitetno SEO optimizacijo. Če bo imel konkurent 130 izdelkov v določeni kategoriji, vi pa 100 ali 80, to ne bo imeli posebnega učinka. To pravilo namreč ne velja za kategorije, ki so po neki “kmečki logiki” dovolj polne. Problem nastane recimo, če imate v kategoriji recimo samo 2 ali 3 izdelke, konkurenti pa 50-100. V takem primeru, je lahko problem. Seveda je odvisno za kakšne izdelke v osnovi sploh gre, ampak v večini primerov je izjemno pomembno, da imate čim širšo ponudbo. To je dobro zato, ker se bodo vaši obiskovalci najverjetneje v primeru, da imate veliko izdelkov na sami strani zadržali dlje časa. To je iz SEO vidika zelo pomembno in če vas zanima kakovostna optimizacija spletne trgovine, si boste na tak način prislužili številne pozitivne točke v očeh Googla.

4.) Tehnične lastnosti oz. delovanje spletne trgovine je izjemno pomembno

Spletna stran, ki se nalaga počasi, ki ni lepo / moderno oblikovana, spletna trgovina, ki ima slabo urejeno menijsko strukturo, zaradi katere se je težko premikati po sami spletni strani, nima skoraj da nobenih možnosti, da bi se v Googlu lahko pojavljala med TOP zadetki. V takem primeru absolutno prvo predlagamo prenovo same spletne trgovine, šele nato bi bilo mogoče pričeti z izvajanjem SEO optimizacije. Če se SEO optimizacija spletne trgovine izvaja na zastareli strani, ki ni v koraku s časom, lahko pozabite na visoke pozicije, tudi če boste samo optimizacijo izvedli na zares profesionalen način. Google slabih spletnih strani in trgovin preprosto ne tolerira več, saj niso najboljše za kvalitetno uporabniško izkušnjo, njihov cilj pa seveda je, da svojim obiskovalcem ponudijo le najbolj kakovostne spletne strani in trgovine, ki so jim v določenem trenutku na voljo za uporabo na spletu.

5.) Zunanje povezave (backlinki) so prav tako zelo pomembne

Brez kakovostnih linkov v konkurenčnih nišah (katera danes še ni?) boste izjemno težko prišli na TOP pozicije. Če rečemo, da bo to nemogoče, verjetno ta trditev ni daleč od resnice. Po optimalno urejeni ON site SEO optimizaciji, boste morali poskrbeti tudi za pridobitev kvalitetnih linkov (zunanjih povezav / backlinks), da boste lahko preskočili svojo konkurenco. To je v praksi veliko težje narediti, kot si večina predstavlja, saj je običajno potrebno pridobiti zelo veliko število zunanjih povezav visoke kvalitete in seveda to lahko predstavlja kar velik strošek, pa tudi časovno je vse skupaj lahko zamudno.

Če z SEO optimizacijo mislite resno, bi bilo morda pametno, da za izvajanje te storitve najamete podjetje, ki se z optimizacijo ukvarja že več let. Na takšen način si boste zagotovili ekipo izkušenih strokovnjakov, ki vam bodo lahko pomagali na TOP pozicije v iskalniku Google in posledično vam bodo pomagali izboljšati prodajo vašega podjetja. Če bi želeli z nami na popolnoma brezplačen posvet in strokovno svetovanje, nam zaupajte nekaj več informacij in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času. V stik z nami lahko stopite preko kontaktnega obrazca, ki ga boste našli TUKAJ.

Žiga Kranjec

Facebook oglaševanje


Paket MINI
vodenje do 3 kategorij

183 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:293 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket STANDARD
vodenje do 7 kategorij

329 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:427 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket NAPREDNI
vodenje do 12 kategorij

512 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:647 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije

This will close in 0 seconds

Google oglaševanje


Paket A
vodenje do 5 kategorij

171 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 257 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket B
vodenje do 10 kategorij

232 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 354 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket C
vodenje do 15 kategorij

257 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 499 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ

This will close in 0 seconds

Optimizacija spletnih strani


Paket SEO 10
do 10 ključnih besed

330 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 10 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine


Paket SEO 20
do 20 ključnih besed

560 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 20 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine
Pošlji povpraševanje

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih strani


Paket MINI - predstavitveni paket

600 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 2 domenska maila
Namestitev osnovne oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone
Vnos vsebine na do 5 podstrani
Kreiranje kontaktnega obrazca


Paket STANDARD - osnovni paket

od 1.190 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket NAPREDNI - napredni paket

od 2.257 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke.
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih trgovin


Paket SHOP osnovni paket

od 1.586 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1 GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket SHOP PRO napredni paket

od 2.318 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2 GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 20 izdelkov
Namestitev drugih razširitev za spletno trgovino
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds