Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno?

Vsako socialno omrežje s seboj prinese tudi možnost oglaševanja za podjetja. Eno izmed najbolj priljubljenih socialnih omrežij danes je Instagram. Z več kot milijardo uporabnikov je zlata jama za oglaševalce, ki vedno iščejo nove priložnosti za promocijo. A kaj, poleg števila uporabnikov, še dela Instagram zanimiv za strokovnjake za marketing? Kako naj poteka oglaševanje na Instagramu, da bo čimbolj učinkovito?

Kako poteka oglaševanje na Instagramu?

Instagram je socialno omrežje, ki ga je mogoče uporabljati brezplačno. To pomeni, da lahko vsak – tudi podjetja – na svoj profil objavlja vsebine po svoji izbiri, brez da bi za to moral karkoli plačati. Če imate malo denarja in kar nekaj časa, se lahko oglaševanja na Intagramu lotite sami, popolnoma brezplačno. Potrebujete le dober fotoaparat, s katerim boste delali kvalitetne fotografije, ali dostop do spletnih strani, kjer so na voljo brezplačne fotografije, namenjene tudi za komercialno uporabo. Preučite, katere vsebine bi zanimale vašo ciljno skupino kupcev in jih začnite objavljati. Pozanimajte se, katere ključnike (hashtage) morate uporabiti, da bo vaša objava pritegnila čim več bralcev. Naj bodo vaše objave uporabne, naj vsebujejo zanimive informacije, v njih pa vedno tudi pozovite k obisku vaše spletne strani (povezavo lahko dodate v opis). Takšno vsebinsko oglaševanje na Instagramu je dobro za začetek, ne morete pa zaradi tega računati na velike uspehe.

Če želite začeti ustvarjati »prave«, plačljive oglase, najprej potrebujete urejevalnik oglasov. Prvi korak pri ustvarjanju oglasa je določanje cilja, ciljne skupine in budžeta. Drugi korak je izbiranje formata oglasa. Oglaševanje na Instagramu lahko izvajamo v štirih glavnih formatih:

Fotografija: S kvalitetno fotografijo lahko poveste zgodbo, ki bo pritegnila kupce. Tovrstno oglaševanje na Instagramu je najbolj učinkovito. Instagram je vizualna platforma, kjer se zbirajo ljubitelji fotografije, zato je povsem logično, da so na Instagramu najbolj učinkoviti ravno tovrstni oglasi.

Video: Tudi video je lahko učinkovita oblika oglaševanja, vendar je priporočljivo, da je krajši od 60 sekund. Časa imamo dandanes vse manj, zato naj bodo tudi video oglasi kratki, ampak sladki.

Zgodba: Zgodbe so v marsikaterem primeru še bolj povedne kot fotografije in videi, in kot takšne so odličen format za oglase.

Carousel: Format »Carousel« vam omogoča, da objavite več fotografij naenkrat, uporabniki pa do njih dostopajo tako, da podrsajo levo ali desno. Ti oglasi običajno vsebujejo tudi poziv k dejanju, s katerim skušate kupce prepričati, da opravijo določeno dejanje.

oglasevanje na instagramu oglas

Oglaševanje na Instagramu – zakaj se izplača?

Kot je omenjeno, je baza uporabnikov ogromna – in še vedno raste. Število uporabnikov tega vizualnega socialnega omrežja se naglo veča, kar pomeni vedno več in več potencialnih strank.

V primerjavi z drugimi socialnimi platformami, na primer s Facebookom, se na oglaševanje na Instagramu uporabniki odzivajo bistveno bolje. Mnogo več ljudi klikne na oglas na Instagramu kot na Facebooku, raziskave pa so pokazale, da si na Instagramu uporabniki oglas tudi večkrat zapomnijo.

Marsikdo sovraži vsiljive oglase, ki se na ekranu pojavijo ob nepravih trenutkih ali s svojo izstopajočo pojavo zmotijo našo koncentracijo. Oglasi na Instagramu so popolno nasprotje tega. Videti so kot običajne objave in tako ne zmotijo vizualne podobe platforme, so pa še vedno dovolj jasno označeni, da je očitno, da gre za oglas.

Ker sta Instagram in Facebook povezana, pri oglaševanju na Instagramu dobite najboljše z obeh svetov. Tudi oglase za Instagram lahko ustvarjate preko Facebooka, tako da se vam, če ste že vešči oglaševanja na Facebooku, ne bo treba vsega učiti na novo.

Če povzamemo; oglaševanje na Instagramu se gotovo izplača, predvsem zaradi velikega števila uporabnikov in njihovega posebej dobrega odnosa do oglasov. Poskrbite, da boste še danes uporabnikom na Instagramu predstavili svoje podjetje in si s tem povečali promet.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
Ocenite to stran