Nazaj

Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno?

Vsako socialno omrežje s seboj prinese tudi možnost oglaševanja za podjetja. Eno izmed najbolj priljubljenih socialnih omrežij danes je Instagram. Z več kot milijardo uporabnikov je zlata jama za oglaševalce, ki vedno iščejo nove priložnosti za promocijo. A kaj, poleg števila uporabnikov, še dela Instagram zanimiv za strokovnjake za marketing? Kako naj poteka Instagram oglaševanje, da bo čimbolj učinkovito?

Kako poteka oglaševanje na Instagramu?

Instagram je socialno omrežje, ki ga je mogoče uporabljati brezplačno. To pomeni, da lahko vsak – tudi podjetja – na svoj profil objavlja vsebine po svoji izbiri, brez da bi za to moral karkoli plačati. Če imate malo denarja in kar nekaj časa, se lahko oglaševanja na Intagramu lotite sami, popolnoma brezplačno. Potrebujete le dober fotoaparat, s katerim boste delali kvalitetne fotografije, ali dostop do spletnih strani, kjer so na voljo brezplačne fotografije, namenjene tudi za komercialno uporabo. Preučite, katere vsebine bi zanimale vašo ciljno skupino kupcev in jih začnite objavljati. Pozanimajte se, katere ključnike (hashtage) morate uporabiti, da bo vaša objava pritegnila čim več bralcev. Naj bodo vaše objave uporabne, naj vsebujejo zanimive informacije, v njih pa vedno tudi pozovite k obisku vaše spletne strani (povezavo lahko dodate v opis). Takšno vsebinsko Instagram oglaševanje je dobro za začetek, ne morete pa zaradi tega računati na velike uspehe.

instagram oglaševanje

Če želite začeti ustvarjati »prave«, plačljive oglase, najprej potrebujete urejevalnik oglasov. Prvi korak pri ustvarjanju oglasa je določanje cilja, ciljne skupine in budžeta. Drugi korak je izbiranje formata oglasa. Oglaševanje na Instagramu lahko izvajamo v štirih glavnih formatih:

Fotografija: S kvalitetno fotografijo lahko poveste zgodbo, ki bo pritegnila kupce. Tovrstno oglaševanje na Instagramu je najbolj učinkovito. Instagram je vizualna platforma, kjer se zbirajo ljubitelji fotografije, zato je povsem logično, da so na Instagramu najbolj učinkoviti ravno tovrstni oglasi. Instagram oglaševanje s fotografijami torej lahko odlično deluje, seveda pa je potrebno biti pozoren na to, da bomo objavljali kakovostne slike, ki bodo predstavljale kvalitetno oglaševanje. Zelo pomembno je namreč, kaj bomo na samo sliko umestili, zato se izplača temu posvetiti veliko pozornosti.

Video: Tudi video je lahko učinkovita oblika oglaševanja, vendar je priporočljivo, da je krajši od 60 sekund. Časa imamo dandanes vse manj, zato naj bodo tudi video oglasi kratki, ampak sladki.

Zgodba: Zgodbe so v marsikaterem primeru še bolj povedne kot fotografije in videi, in kot takšne so odličen format za oglase.

Carousel: Format »Carousel« vam omogoča, da objavite več fotografij naenkrat, uporabniki pa do njih dostopajo tako, da podrsajo levo ali desno. Ti oglasi običajno vsebujejo tudi poziv k dejanju, s katerim skušate kupce prepričati, da opravijo določeno dejanje.

Oglaševanje na Instagramu – zakaj se izplača?

oglaševanje na Instagramu

Kot je omenjeno, je baza uporabnikov ogromna – in še vedno raste. Število uporabnikov tega vizualnega socialnega omrežja se naglo veča, kar pomeni vedno več in več potencialnih strank.

V primerjavi z drugimi socialnimi platformami, na primer s Facebookom, se na oglaševanje na Instagramu uporabniki odzivajo bistveno bolje. Mnogo več ljudi klikne na oglas na Instagramu kot na Facebooku, raziskave pa so pokazale, da si na Instagramu uporabniki oglas tudi večkrat zapomnijo.

Marsikdo sovraži vsiljive oglase, ki se na ekranu pojavijo ob nepravih trenutkih ali s svojo izstopajočo pojavo zmotijo našo koncentracijo. Oglasi na Instagramu so popolno nasprotje tega. Videti so kot običajne objave in tako ne zmotijo vizualne podobe platforme, so pa še vedno dovolj jasno označeni, da je očitno, da gre za oglas. Instagram oglaševanje je zato še toliko bolj učinkovito in prijazno svojim uporabnikom.

Ker sta Instagram in Facebook povezana, pri oglaševanju na Instagramu dobite najboljše z obeh svetov. Tudi oglase za Instagram lahko ustvarjate preko Facebooka, tako da se vam, če ste že vešči oglaševanja na Facebooku, ne bo treba vsega učiti na novo.

Če povzamemo; oglaševanje na Instagramu se gotovo izplača, predvsem zaradi velikega števila uporabnikov in njihovega posebej dobrega odnosa do oglasov. Poskrbite, da boste še danes uporabnikom na Instagramu predstavili svoje podjetje in si s tem povečali promet.

Bi želeli brezplačen posvet z našim strokovnjakom za Instagram oglaševanje? Z veseljem bomo prisluhnili vašim željam in vam pomagali s strokovnimi nasveti. Prav tako vam lahko pripravimo ponudbo za sodelovanje. Obrnite se na nas!

Spletni partner d.o.o.

Facebook oglaševanje


Paket MINI
vodenje do 3 kategorij

183 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:293 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket STANDARD
vodenje do 7 kategorij

329 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:427 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket NAPREDNI
vodenje do 12 kategorij

512 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:647 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije

This will close in 0 seconds

Google oglaševanje


Paket A
vodenje do 5 kategorij

171 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 257 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket B
vodenje do 10 kategorij

232 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 354 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket C
vodenje do 15 kategorij

257 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 499 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ

This will close in 0 seconds

Optimizacija spletnih strani


Paket SEO 10
do 10 ključnih besed

330 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 10 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine


Paket SEO 20
do 20 ključnih besed

560 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 20 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine
Pošlji povpraševanje

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih strani


Paket MINI - predstavitveni paket

600 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 2 domenska maila
Namestitev osnovne oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone
Vnos vsebine na do 5 podstrani
Kreiranje kontaktnega obrazca


Paket STANDARD - osnovni paket

od 1.190 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket NAPREDNI - napredni paket

od 2.257 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke.
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih trgovin


Paket SHOP osnovni paket

od 1.586 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1 GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket SHOP PRO napredni paket

od 2.318 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2 GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 20 izdelkov
Namestitev drugih razširitev za spletno trgovino
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds