Kazalo članka:
Vrste oglaševanja se z razvojem tehnologije zelo hitro spreminjajo. Namesto klasičnih oglasov na panojih, lahko vsako leto izbirate med širšo ponudbo različnih načinov oglaševanja, ki vam omogočajo, da oglas opazi širša množica ljudi, hkrati pa za oglaševanje ne porabite veliko finančnih sredstev. Ena izmed vse pogostejših vrst oglaševanja je tudi oglaševanje na Facebooku, ki ga že dobro poznamo, a se vsako leto spreminja in nadgrajuje, hkrati pa dobiva tudi resne konkurente. V nadaljevanju vam razkrivamo, zakaj se oglaševanje na Facebooku v letu 2020 še vedno splača.
Široka publika
V Sloveniji je Facebook v zadnjih nekaj letih dobil resnega konkurenta na področju socialnih omrežij – Instagram. Toda kljub rivalstvu med Facebookom in Instagramom, je Facebooku uspelo doseči, da so glede na javno znane podatke na njem prisotni pripadniki vseh generacij, medtem ko je Instagram trenutno bolj v domeni mlajše generacije.
Facebook je pri nas postal sinonim socialnega omrežja, ki ga ima praktično vsak, ki uporablja računalnik in telefon. Že zdavnaj je presegel svoje osnovno vodilo – ostati v stiku s prijatelji in spoznavati nove, saj ga poleg tega vedno več ljudi uporablja za vsakdanje sporazumevanje, obveščanje, sporočanje o spremembah, izražanje mnenja o aktualnih dogodkih itd. Zaradi tega ima zelo široko in raznoliko množico uporabnikov različnih generacij.
Oglaševanje na Facebooku vam torej omogoča, da vaš oglas vidi široka skupina ljudi, saj ga uporabljajo praktično vsi.
Majhen finančni vložek
Ko se neko podjetje ali posameznik odloča za vrsto oglaševanja, se glavni kriterij vrti okoli razmerja med finančnim vložkom in dosegom nekega oglasa. Vsak si namreč želi, da bi za majhen denar njegov oglas videlo kar največ ljudi, kar bi bistveno pospešilo prodajo. Če se odločite za oglaševanje na Facebooku, si lahko sami izberete višino zneska, ki ga želite vložiti v določen oglas, poleg tega pa vam glede na višino zneska Facebook tudi posreduje informacijo o tem, koliko ljudi si bo vaš oglas ogledalo. Preko Facebook oglaševanja lahko vaš oglas, za katerega ste plačali 5 €, vidi vsaj 3000 ljudi. Verjetno bi tako nizek vložek in tako širok doseg publike težko pričakovali pri katerikoli drugi obliki oglaševanja.
Prilagajanje ciljne publike
Ko se odločite za oglaševanje na Facebooku, si ob oddaji oglasa izberete tudi ciljno publiko, za katero želite, da oglas vidi. Facebook ima namreč posebne algoritme, s pomočjo katerih vam lahko omogoča, da nek oglas vidi ali določen spol, starostna skupina ali interesna skupina. Če recimo prodajate pohodniške palice, bo učinek od oglasa seveda višji, če oglas vidi 3000 ljudi, ki na Facebooku pogosto všečkajo slike gora, objavljajo slike s svojih pohodov in sodelujejo v razpravah na temo hoje v hribe, kot če bi enak oglas videlo 3000 naključnih ljudi, izmed katerih se morda 15 ljudi zanima za hojo v hribe.
Neskončne možnosti oblikovanja
Oglaševanje na Facebooku ima tudi to prednost, da imate pri oblikovanju oglasa skoraj da proste roke, saj vam tehnologija dopušča veliko več možnosti oblikovanja kakor potiskan papir. Lahko objavite klasičen oglas, lahko interaktivnega, ki zahteva sodelovanje gledalcev, lahko svoj izdelek promovirate v obliki ankete, križanke, zanimivega videoposnetka … možnosti so praktično neskončne.
Okolju prijazen način oglaševanja
Oglaševanje preko informacijske tehnologije, torej tudi oglaševanje na Facebooku pa spada tudi v okolju bolj prijazne načine oglaševanja, saj za razmnožitev oglasa med širšo javnost ne potrebujete veliko materiala, ki bi lahko kmalu končal v smeteh. Poleg tega, da prihranite pri stroških materiala in tiska, z oglaševanjem na Facebooku naredite tudi dobro stvar za okolje okoli nas.
Vsak podjetnik si želi, da bi njegov oglas videl kar najširši krog ljudi, ki jih zanima tematika, ki jo oglas prikazuje. Oglaševanje na Facebooku je zato zagotovo pametna odločitev, saj bo v nekaj trenutkih oglas videla široka publika ljudi, za katere si želite, da bi vaš oglas videli. Vseeno pa je priporočljivo, da če želite od Facebook oglaševanja odnesti kar največ, da se o določenih pravilih in algoritmih Facebooka posvetujete s strokovnjakom na tem področju, saj vam lahko izda nekatere »skrite finte,« ki vas lahko pripeljejo do še večjega uspeha.
- Po kolikšnem času bo optimizacija internet strani obrodila sadove? - 05. 07. 2024
- Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno? - 04. 07. 2024
- Prenova spletne strani za majhna podjetja - 25. 06. 2024