Kako bo izgledal spletni marketing v letu 2020?

17 decembra, 2019

Spletni marketing je preprosto povedano trženje nekega produkta, izdelka ali storitve preko spleta. Za investiranje v spletni marketing se vsako leto odloči več podjetij, saj ima zelo visoke potenciale za dvig prodaje. Trženje in oglaševanje preko spleta ima številne prednosti in lahko bistveno poveča prodajo. Pomembno pa je, da spremljate trende, ki se z razvojem digitalne tehnologije izredno hitro spreminjajo. Zato bi vam radi predstavili nekaj pričakovanj glede razvoja spletnega marketinga v prihajajočem letu.

Zakaj sploh spletni marketing?

Razlogov, da se neko podjetje odloči investirati v spletno oglaševanje in trženje, je izredno veliko. Pogosta taktika potencialnih kupcev pri nakupu novega izdelka je prav obisk spleta, saj omogoča hiter pregled ponudbe vseh proizvajalcev in ponudnikov podobnih izdelkov. To pomeni: če se gospa Angelca odloči, da bo kupila nov pralni stroj, bo v spletni brskalnik vpisala ključno besedo ‘pralni stroj’. Brskalnik ji bo med najvišje rezultate iskanja prikazal tiste ponudnike strojev, ki vlagajo v spletni marketing in optimizacijo njihovih spletnih strani. Če se vaše podjetje za to ni odločilo, je možnost, da bo potencialni kupec opazil vašo spletno stran in izdelek, ki ga ponujate, bistveno manjša.

Široka dostopnost, nizke cene, veliko primerjav

Spletni marketing je v primerjavi z ostalimi klasičnimi oblikami oglaševanja veliko hitrejša in cenejša oblika oglaševanja, hkrati pa ob pravilni uporabi in dobrem poznavanju spletnih algoritmov omogoča, da produkte vašega podjetja opazi zelo širok krog tistih ljudi, ki bi jih ta izdelek zanimal. Poleg tega pa omogoča tudi zelo natančno merjenje in spremljanje rezultatov oglaševanja.

Res pa je, da se tudi spletni marketing iz leta v leti širi, spreminja, napreduje in spreminja svoje trende. Najpogosteje se začne pri oglaševanju prek Google Ads, nato pa se razširi še na ostale kanale, predvsem na družabna omrežja in e-pošto, kjer se povprečen Slovenec mesečno zadržuje 12 ur, kar je za povprečje zelo veliko. Družabna omrežja so tudi tista, ki zelo hitro spreminjajo svoje algoritme, načine oglaševanja in dosega objav, hkrati pa se tudi njihovo število uporabnikov hitro spreminja. Družabna omrežja, ki jih trenutno uporablja največ uporabnikov, so: Instagram, Facebook, Linkedln, Youtube, Tik Tok …

Ko se torej odločate za investiranje v spletni marketing, je dobro, da si ogledate trende za tista družabna omrežja, ki jih pogosto uporablja vaša ciljna skupina.

Google Ads

Google Ads predstavlja stabilno platformo za spletno oglaševanje z visokim dosegom in personaliziranimi oglasi. To pomeni, da s svojimi algoritmi spremlja navade posameznega uporabnika in nato uporabniku pokaže tiste oglase, ki bi ga glede na njegovo zgodovina iskanja najverjetneje zanimali. To pomeni, da če na računalnik, ki ga uporablja pretežno ženska, v iskalnik vpišete črko C, se bo najverjetneje med prvimi zadetki iskanja prikazal nedrček s košarico C. Če pa boste enako črko vpisali z računalnika, ki ga uporablja pretežno moški, ki ga zanima tehnologija, pa se bo med prvimi zadetki iskanja najverjetneje prikazal računalniški program. Zato je pomembno, da oglaševanje in optimizacijo spletnih strani prek Googla zaupate strokovnjakom, ki redno spremljajo trende, saj vam bo tako spletni marketing prek Googla hitro lahko prinesel dobre rezultate.

E-pošta (email)

Spletni marketing preko e-pošte vam zagotavlja, da bodo potencialne stranke vsaj videle, če ne že odprle sporočilo vašega podjetja. Vendar se zdi, da oglaševanje preko e-pošte ni več najbolj optimalna izbira, za kar obstaja več razlogov. Eden je ta, da večina e-poštnih predalov omogoča blokiranje reklamne pošte. Pred kratkim pa je v veljavo stopil tudi nov zakon o varovanju osebnih podatkov, ki je izredno strog glede pridobivanja, hranjenja in uporabljanja spletnih naslovov ljudi. Tako trendi oglaševanja prek e-pošte počasi padajo in glede na porast drugih virov oglaševanja prek spleta niti ne moremo pričakovati, da se bodo v prihodnjem letu kaj obrnili.

Družabna omrežja

Družabna omrežja za spletni marketing predstavljajo eno izmed najbolj spremenljivih, hkrati pa tudi eno najbolj dobičkonosnih platform za oglaševanje. V letošnjem letu so bila najbolj pogosto uporabljena družabna omrežja v Sloveniji Instagram, Facebook, Tik Tok, Twitter, Pinterest …, pri čemer še vedno močno vodita Instagram in Facebook, ki že nekaj časa veljata za rivala. Medtem ko Facebook uporablja vse več trenutno delovno aktivne pa tudi upokojene generacije, pa je Instagram v primerjavi s Facebookom veliko bolj popularen pri mlajših, predvsem srednješolcih, študentih in mlajših odraslih. V prihodnjem letu je pričakovati, da se bodo te razlike še povečale, zato premislite, katera je vaša ciljna skupina in se na podlagi te odločite za vrsto oglaševanja.

Youtube

V letu 2019 je Youtube doživel pravi bum na področju spletnega marketinga, ki naj bi prinašal velike zaslužke tako naročnikom oglasa kakor tako imenovanim »influencerjem,« ki so oglas izvedli. Tako je tudi v prihodnjem letu pričakovati, da bodo zaslužki z oglaševanjem prek Youtuba še večji in prinesli še večje število novih kupcev.

Spletni marketing ima velik potencial tudi v prihajajočem letu 2020. Pomembno je le, da ga zaupate ljudem, ki ga bodo znali dobro unovčiti zaradi poznavanja in spremljanja trendov, ki se zelo hitro spreminjajo. Za uspeh pa je potrebno biti ves čas na tekočem.

Srečno in uspešno!

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
5/5 - (1 vote)