Nazaj

Ali so Google dinamični oglasi res lahko učinkoviti?

Oglaševanje na spletu je postalo nepogrešljiv del vsake oglaševalske kampanje in je po priljubljenosti že zdavnaj prehitelo medije klasičnega oglaševanja. Toda tudi oglaševanje na spletu nam ponuja cel kup različnih možnosti, naša naloga pa je, da za svoje podjetje izberemo najbolj primerno.

V zadnjem času kar nekaj polemik sproža vprašanje ali so Google dinamični oglasi res lahko učinkovit način promocije, zato si preberite, ali se vašemu podjetju splača izvesti oglasno kampanjo preko tovrstnih oglasov.

instagram oglaševanje

Kaj sploh so Google dinamični oglasi in kako delujejo?

Kot je že dobro znano, Google spletnim oglaševalcem ponuja različne možnosti oglaševanja. Ena izmed med njih so Google dinamični oglasi. Gre za način oglaševanja, za katerega ne potrebujete nabora ključnih besed, s katerimi ponavadi določate kdaj se bodo pojavili pri spletnem iskanju. Dinamični oglasi se namreč prilagajajo vsebini spletne strani in se prikazujejo samodejno. Njihova glavna prednost je predvsem to, da vam prihranijo veliko časa, saj vam pri postavitvi oglasa v Google omrežje ni potrebno vpisovati ključnih besed oziroma vnašati ciljnih strani.  Poleg tega, pa se sami ustvarijo tudi naslovi oglasov, ki so odvisni od vsebine, ki se nahaja na vaši spletni strani.

Google dinamični oglasi delujejo na nekoliko drugačen način, kakor klasični načini oglaševanja preko Googla. Kot smo že omenili, ko vnašate oglas na splet, morate namreč označiti le domeno vaše spletne strani. Google nato iz vsebine vaše spletne strani prilagaja različne naslove dinamičnih oglasov, ki so sestavljeni iz ključnih besed, ki jih uporabniki pogosto vpisujejo v Google iskalnik. To pomeni, da ima isti oglas lahko pri vsakem uporabniku nekoliko drugačen naslov, ki ga Google sestavi iz vsebine vaše spletne strani in naslova najbolj ustrezne ciljne podstrani na vaši spletni strani.

google dinamični oglasi

Morda se sliši malo zapleteno, toda poenostavljeno povedano, če imate spletno stran za prodajo različnih pekovskih izdelkov in imate stran razdeljeno na podstrani: pripomočki za peko kruha, pripomočki za peko tort in pripomočki za peko piškotov, in vključite Google dinamične oglase, se bodo uporabnikom pri iskanju v Googlu prikazali različni Google dinamični oglasi. Če bo uporabnik vpisal v iskalnik modelčki za piškote,  se bo naslov dinamičnega oglasa samodejno oblikoval s pomočjo naslova ciljne podstrani pripomočki za peko piškotov in besede modelčki za piškote, v primeru, da  se na vaši spletni strani nahaja tudi vsebina, povezana z modelčki za peko piškotov. Drugemu uporabniku, ki pa bo iskal nož za rezanje tort, pa se bo oblikoval drugačen naslov, tokrat iz kombinacije podstrani pripomočki za peko tort in ključne besede nož za rezanje tort.

Velik plus tega načina oglaševanja pa je tudi to, da ti oglasi držijo enako visoko mesto v Google iskanju kot običajni oglasi, poleg tega pa so vam vseeno na voljo vse informacije v povezavi z dosežki oglaševanja. Tako še vedno ohranite nadzor nad tem, koliko ljudi so dosegli oglasi in kako uspešna je bila oglasna kampanja.

Ali so primerni za moje podjetje?

Polemike okoli tega, ali so Google dinamični oglasi uspešen način oglaševanja ali ne, so se začele predvsem zato, ker niso najbolj primerni za vse vrste podjetij. Za vas so Google dinamični oglasi primerni v primeru da prodajate različne izdelke, oziroma ponujate različne storitve. V tem primeru lahko z eno oglaševalsko kampanjo dosežete širok krog ljudi, ki jih zanimajo različni izdelki. Če primerjamo s klasičnim načinom oglaševanja, kjer lahko za prikazovanje oglasa navedete določeno število ključnih besed, lahko pri dinamičnih oglasih dosežete širši krog ljudi, saj je prikazovanje oglasov vezano na vaše ciljne strani in vašo vsebino. Tako lahko z eno oglaševalsko kampanjo dosežete širši krog ljudi.

Google dinamični oglasi omogočajo prilagajanje naslovov glede na različne zahteve uporabniškega iskanja in glede na vsebino vaše spletne strani.  Če se ukvarjate s prodajo različnih izdelkov in je vsebino vaše spletne strani nemogoče skrčiti na 10 ključnih besed, je dinamični način oglaševanja prava izbira za vas.

Spletni partner d.o.o.

Facebook oglaševanje


Paket MINI
vodenje do 3 kategorij

183 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:293 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket STANDARD
vodenje do 7 kategorij

329 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:427 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije


Paket NAPREDNI
vodenje do 12 kategorij

512 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje:647 € (cena z DDV)
Implementacija Meta pixla
Nastavitev natančnih ciljnih skupin
Izdelava privlačnih kreativ
Nastavitev merjenja konverzij
Priprava oglaševalske strategije

This will close in 0 seconds

Google oglaševanje


Paket A
vodenje do 5 kategorij

171 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 257 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket B
vodenje do 10 kategorij

232 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 354 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ


Paket C
vodenje do 15 kategorij

257 € (cena z DDV) mesečno + oglaševalski proračun
Cena vzpostavitve kampanje: 499 € (cena z DDV)
Analiza ključnih besed
Analiza trga in konkurence
Priprava oglaševalske strategije
Tehnična priprava kampanje in spletne strani
Izdelava privlačnih in učinkovitih kreativ

This will close in 0 seconds

Optimizacija spletnih strani


Paket SEO 10
do 10 ključnih besed

330 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 10 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine


Paket SEO 20
do 20 ključnih besed

560 € (cena z DDV)
Analiza obstoječega stanja
Analiza ključnih besed
Analiza škodljivih povezav
On site optimizacija do 20 ključnih besed
Svetovanje pri pripravi vsebine
Pošlji povpraševanje

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih strani


Paket MINI - predstavitveni paket

600 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 2 domenska maila
Namestitev osnovne oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone
Vnos vsebine na do 5 podstrani
Kreiranje kontaktnega obrazca


Paket STANDARD - osnovni paket

od 1.190 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket NAPREDNI - napredni paket

od 2.257 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke.
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja.
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds

Izdelava spletnih trgovin


Paket SHOP osnovni paket

od 1.586 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (1 GB) za 1 leto
Kreiranje do 5 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 10 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 10 izdelkov
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena osnovna SEO optimizacija


Paket SHOP PRO napredni paket

od 2.318 € (cena z DDV)
Registracija domene za 1 leto
Zakup gostovanja (2 GB) za 1 leto
Kreiranje do 15 domenskih mailov
Namestitev in prilagoditev oblikovne predloge, prilagojene za mobilne telefone (barve, fonti, elementi)
Priprava do 20 podstrani
Umestitev bloga
Namestitev in konfiguracija dodatka za spletno trgovino
Vnos do 20 izdelkov
Namestitev drugih razširitev za spletno trgovino
Kreiranje kontaktnih obrazcev
Namestitev Google analitike in obvestila za piškotke
Priprava pogojev uporabe in piškotkov ter osnovnih pogojev poslovanja
Povezava s socialnimi omrežji
Kreiranje računa za e-novice (Mailerlite)
Vključena napredna SEO optimizacija

This will close in 0 seconds