Kazalo članka:
Oglaševanje na spletu je postalo nepogrešljiv del vsake oglaševalske kampanje in je po priljubljenosti že zdavnaj prehitelo medije klasičnega oglaševanja. Toda tudi oglaševanje na spletu nam ponuja cel kup različnih možnosti, naša naloga pa je, da za svoje podjetje izberemo najbolj primerno.
V zadnjem času kar nekaj polemik sproža vprašanje ali so Google dinamični oglasi res lahko učinkovit način promocije, zato si preberite, ali se vašemu podjetju splača izvesti oglasno kampanjo preko tovrstnih oglasov.
Kaj sploh so Google dinamični oglasi in kako delujejo?
Kot je že dobro znano, Google spletnim oglaševalcem ponuja različne možnosti oglaševanja. Ena izmed med njih so Google dinamični oglasi. Gre za način oglaševanja, za katerega ne potrebujete nabora ključnih besed, s katerimi ponavadi določate kdaj se bodo pojavili pri spletnem iskanju. Dinamični oglasi se namreč prilagajajo vsebini spletne strani in se prikazujejo samodejno. Njihova glavna prednost je predvsem to, da vam prihranijo veliko časa, saj vam pri postavitvi oglasa v Google omrežje ni potrebno vpisovati ključnih besed oziroma vnašati ciljnih strani. Poleg tega, pa se sami ustvarijo tudi naslovi oglasov, ki so odvisni od vsebine, ki se nahaja na vaši spletni strani.
Google dinamični oglasi delujejo na nekoliko drugačen način, kakor klasični načini oglaševanja preko Googla. Kot smo že omenili, ko vnašate oglas na splet, morate namreč označiti le domeno vaše spletne strani. Google nato iz vsebine vaše spletne strani prilagaja različne naslove dinamičnih oglasov, ki so sestavljeni iz ključnih besed, ki jih uporabniki pogosto vpisujejo v Google iskalnik. To pomeni, da ima isti oglas lahko pri vsakem uporabniku nekoliko drugačen naslov, ki ga Google sestavi iz vsebine vaše spletne strani in naslova najbolj ustrezne ciljne podstrani na vaši spletni strani.
Morda se sliši malo zapleteno, toda poenostavljeno povedano, če imate spletno stran za prodajo različnih pekovskih izdelkov in imate stran razdeljeno na podstrani: pripomočki za peko kruha, pripomočki za peko tort in pripomočki za peko piškotov, in vključite Google dinamične oglase, se bodo uporabnikom pri iskanju v Googlu prikazali različni Google dinamični oglasi. Če bo uporabnik vpisal v iskalnik modelčki za piškote, se bo naslov dinamičnega oglasa samodejno oblikoval s pomočjo naslova ciljne podstrani pripomočki za peko piškotov in besede modelčki za piškote, v primeru, da se na vaši spletni strani nahaja tudi vsebina, povezana z modelčki za peko piškotov. Drugemu uporabniku, ki pa bo iskal nož za rezanje tort, pa se bo oblikoval drugačen naslov, tokrat iz kombinacije podstrani pripomočki za peko tort in ključne besede nož za rezanje tort.
Velik plus tega načina oglaševanja pa je tudi to, da ti oglasi držijo enako visoko mesto v Google iskanju kot običajni oglasi, poleg tega pa so vam vseeno na voljo vse informacije v povezavi z dosežki oglaševanja. Tako še vedno ohranite nadzor nad tem, koliko ljudi so dosegli oglasi in kako uspešna je bila oglasna kampanja.
Ali so primerni za moje podjetje?
Polemike okoli tega, ali so Google dinamični oglasi uspešen način oglaševanja ali ne, so se začele predvsem zato, ker niso najbolj primerni za vse vrste podjetij. Za vas so Google dinamični oglasi primerni v primeru da prodajate različne izdelke, oziroma ponujate različne storitve. V tem primeru lahko z eno oglaševalsko kampanjo dosežete širok krog ljudi, ki jih zanimajo različni izdelki. Če primerjamo s klasičnim načinom oglaševanja, kjer lahko za prikazovanje oglasa navedete določeno število ključnih besed, lahko pri dinamičnih oglasih dosežete širši krog ljudi, saj je prikazovanje oglasov vezano na vaše ciljne strani in vašo vsebino. Tako lahko z eno oglaševalsko kampanjo dosežete širši krog ljudi.
Google dinamični oglasi omogočajo prilagajanje naslovov glede na različne zahteve uporabniškega iskanja in glede na vsebino vaše spletne strani. Če se ukvarjate s prodajo različnih izdelkov in je vsebino vaše spletne strani nemogoče skrčiti na 10 ključnih besed, je dinamični način oglaševanja prava izbira za vas.
- Po kolikšnem času bo optimizacija internet strani obrodila sadove? - 05. 07. 2024
- Kako poteka oglaševanje na Instagramu in zakaj je pomembno? - 04. 07. 2024
- Prenova spletne strani za majhna podjetja - 25. 06. 2024