1.) Facebook pixel

Facebook oglaševanje pridobi na svoji moči, ko na svojo spletno stran dodate Facebook pixel, ki je namenjen temu, da se lahko podatki o aktivnosti vaših obiskovalcev (kliki, ogledi strani, nakupi…) prenašajo v Facebook, kar mu omogoča, da bolje optimizira svoje oglase.
Facebook pixel je skripta, ki jo naložite na vašo spletno stran in omogoča prenos podatkov v vaš Facebook business račun v katerem vodite svoje kampanije. Preverimo, kaj vse vam namestitev Facebook pixla pozitivnega prinese:
- Možnost kreiranja ciljnih skupin na podlagi obiska vaše spletne strani. To pomeni, da lahko v Facebooku določite, koga boste targetirali s svojimi oglasi na podlagi podatkov o obisku vaše spletne strani. To v praksi pomeni, da lahko oglase prikazujete samo ljudem, ki so vašo spletno stran v preteklosti že obiskali, na njej opravili nakup, v košarico dodali določene izdelke in podobno. Ta funkcija se uporablja za re-targeting vaših obiskovalcev.
- Kreiranje podobnih ciljnih skupin. Ko boste v Facebook pixel ujeli nekaj obiskovalcev, ki so naprimer na vaši spletni strani opravili nakup, boste lahko ustvarili ciljno skupino ljudi, ki je podobna vašim obstoječim kupcem. Facebook oglaševanje ima zelo dobro dodelan sistem profiliranja ljudi in zato obstaja zelo velika verjetnost, da bo vaše obstoječe kupce povezal s ljudmi, ki so jim po interesih in demografiji enaki ali podobni, nato pa boste oglase lahko prikazovali še vsem tem ljudem, ki predstavljajo vaše potencialne kupce. Gre za izjemno močno orodje, ki lahko ob pravilni uporabi prinese številne pozitivne rezultate na vaše poslovanje.
- Facebook pixel torej omogoča merjenje konverzij, saj Facebooku pošilja podatke o tem, kdo od obiskovalcev, ki so kliknili na vaš oglas je dejansko opravilo nakup v vaši spletni prodajalni. Facebook oglaševanje nato na podlagi teh podatkov optimizira vašo kampanjo in išče ljudi, ki bodo bolj verjetneje kupili vaše produkte.
2.) Kako določiti proračun?
Mnogi podjetniki se sprašujejo, kako določiti primeren proračun, ki ga bodo porabili za oglaševanje. Univerzalen odgovor na to vprašanje ne obstaja, saj je, kot sm ože večkrat omenili pri Facebook oglaševanju potrebno gledati vsak primer posebej. Vsekakor pa velja neko nepisano pravilo, da se vsako postavljeno oglaševalsko kampanjo z določenim sklopom oglasov in nekaj oglasi najprej testira. Testiranje običajno poteka tako, da se postavi oglase in nato določi budget med 5-20€ na oglas na dan. Odvisno od tega, koliko si lahko privoščite. Oglas naj se prikazuje vsaj nekaj dni, da boste Facebooku omogočili dovolj veliko število tako imenovanih konverzij oz. aktivnosti, na podlagi katerih bo kasneje optimiziral vaše oglase.
V kolikor boste oglase testirali z manjšim proračunom (npr. 1€ na dan) bo oglas moral delovati kar nekaj dni, preden bo nabral dovolj podatkov, ki bodo omogočili natančnejšo analizo in optimizacijo vaših oglasov. Facebook ima 7 dnevno zbiralno okno, kar pomeni, da v 7 dneh mora zbrati vsaj 50 konverzij oz. aktivnosti, da bo vaš oglas lahko optimiziral tako, kot se spodobi. Če boste Facebooku torej določili premajhen budget, bo to pomenilo, da mu ne dovolite zbiranja dovolj velike količine podatkov, ki so potrebni za pravilno optimizacijo vašega oglasa in zato bodo rezultati slabši, kot bi sicer lahko bili.
Kasneje, ko boste imeli izoblikovane oglase, ki prinašajo dobre rezultate, pa lahko proračun postopno povečujete. Nikar ga ne povečujte na hitro, kajti to lahko oglas uniči. Velja neko nepisano pravilo, naj bi se proračun povečevalo za 5-10% na dan. Prav tako vam svetujemo, da oglasov, ki dobro delujete nikar ne izklapljajte, saj ko oglas izklopite, se algoritem resetira in posledično Facebooku resetirate celotno statistiko, ki jo je do sedaj uspel nabrati, torej se mora faza učenja (50 konverzij oz. aktivnosti v roku 7 dni) začeti ponovno.
3.) Facebook oglaševanje “re-targetiranje”
Ena najmočnejših funkcij, ki jih omogoča Facebook oglaševanje je re-targetiranje. Kaj to sploh je? Gre za prikazovanje oglasov ljudem, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran ali pa so se odzvali na vsaj eno izmed vaših objav na Facebook strani. To dejansko pomeni, da lahko z oglasi ciljate ljudi, ki so že izkazali neko zanimanje za nakup vaših izdelkov ali storitev.

Nemalo študij psihologije se nagiba na to, da mora vsak potrošnik vsaj 7-krat ali večkrat videti oglas za nek produkt, preden se dejansko odloči za nakup. Poznamo seveda tudi impulzivne nakupe, ki naj bi kupca v hipu prepričali za nakup nekega produkta. Kar poizkušamo skozi Faceboog re-targeting doseči je to, da poskrbimo, da bo nek potencialni kupec večkrat videl naš oglas, kar naj bi drastično povečalo možnosti za nakup. Re-targetiranje se je izkazalo za izjemno učinkovito, je pa seveda potrebno upoštevati določena pravila:
- Nikoli potencialnega kupca ne zasujemo z oglasi tako pogosto, da bomo postali že tečni. Pomembna je dobra razporeditev re-targetiranih oglasov.
- Pomembno je, da izberemo prave kanale, preko katerih bomo našim potencialnim kupcem prikazovali oglase. Če smo interakcijo z našo stranko dobili preko Facebooka, lahko sedaj poizkušamo do njega preko re-targetiranja dostopati preko Instagrama ali kakšne druge platforme.
- Re-targeting postane še veliko bolj učinkovit, če ga povežemo z ostalimi oglaševalskimi platformami, kot je denimo sistem Google oglaševanja. Le ta nam omogoča, da oglase prikazujemo na raznih spletnih straneh, ki jih obiskujejo naši potencialni kupci, ki smo jih ujeli v naš Facebook pixel oz. Google pixel.
- Pomembno je, da kreirate več različnih oglasov (kreativ), ki se bodo prikazovala na kampanjah za re-targeting, kajti tako boste poskrbeli, da svojih potencialnih kupcev ne boste dolgočasili, česar si vsekakor ne želite.
Re-targeting vam omogoča tudi, da preko Facebook oglaševanja ponovno prikažete oglase za vaše produkte ali storitve osebam, ki so v vaši spletni trgovini morda že dodali izdelke v košarico, pa se nato niso odločili za nakup. Takšnega kupca je morda potrebno samo še enkrat opomniti na vašo super ponudbo in morda ga bo ravno to prepričalo v nakup. Statistika pravi, da nekje med 75% in 80% ljudi, ki produkte v spletni prodajalni dodajo v košarico le to kasneje zapustijo, brez da bi opravili nakup. Tu se skriva veliko potenciala, ki ga lahko preko Facebook oglaševanja z uporabo funkcije re-targetiranja poizkušamo izkoristiti.