Facebook oglaševanje se izplača!

"Pomembno je, da ga uporabljate pravilno - preverite kako!"

Ste podjetnik, ki svoje izdelke ali storitve trgu ponuja preko spleta? Ste preizkusili že mnoge načine, ki naj bi povečali prodajo vaših produktov, pa ste bili na koncu razočarani? Vam vsi govorijo, kako uporabno orodje je Facebook, ko je govora o pospeševanju prodaje, vam pa do sedaj še ni uspelo ustvariti prihodkov, ki bi bili posledica tovrstnega marketinškega pristopa? Verjemite nam, niste edini!

Po naših izkušnjah vam lahko povemo, da večina podjetnikov, ki nima dovolj izkušenj s področja oglaševanja preko interneta, nikakor ne uspe najti načina, ki bi omogočal kvalitetno uporabo Facebook oglaševanja. Mnogi vidijo Facebook oglaševanje kot enostaven sistem, ki ga lahko sami uporabljajo za promocijo svojih produktov. Za njegovo uporabo ni potrebno najeti strokovnjaka, ki bi jim pri tem pomagal, kar je glavni razlog, zakaj podjetja ne dosegajo želenih rezultatov.

Kaj boste izvedeli v tem članku? Predstavili vam bomo Facebook oglaševanje tako, kot se spodobi in vam pomagali bolje razumeli to izjemno kakovostno marketinško orodje. Na koncu boste sami sposobni nekoliko izboljšati svoje Facebook oglaševalske kampanje. V kolikor pa še vedno potrebujete strokovno pomoč, se lahko vedno obrnete na nas, saj vam bomo z veseljem pomagali!

facebook oglaševanje

Preden se poglobimo v podrobnosti o tem, kaj Facebook oglaševanje sploh je, bi vam radi sporočili, da se v našem podjetju že več let profesionalno ukvarjamo s spletnim marketingom. S spletnim oglaševanjem imamo izjemno veliko izkušenj, med katere seveda sodi tudi vodenje Facebook oglaševalskih kampanj za različna podjetja, ki bi rada svoje podjetje na spletu predstavljala na profesionalen in uporabniku enostaven način.

POMEMBNO: Vsi, ki imate s Facebook oglaševanjem že nekaj izkušenj, lahko preskočite prve tri točke, v katerih se bomo dotaknili osnovnih pojmov za nepoznavalce.

 

1.) Kaj je Facebook?

Facebook je družbeno omrežje, na katerem si vsak posameznik ustvari svoj osebni profil. Gre za izjemno razširjeno družbeno omrežje, ki ga na celem svetu uporablja preko 2 milijardi uporabnikov. Glavni namen facebooka je povezovanje z drugimi ljudmi, s katerimi si delimo neke skupne interese. Na Facebooku se lahko povežete s svojimi prijatelji, ki jih poznate v živo, prav tako pa se lahko povezujete z ljudmi, ki se nahajajo na drugem koncu sveta. Gre za inovacijo, ki je prinesla veliko sprememb v svetu, čeprav mogoče sprva sploh ni bilo tako planirano. Ko je Mark Zuckerberg leta 2004 ustanovil Facebook se mu niti sanjalo ni, za kako veliko podjetje je postavljal temelje.

kaj je facebookČe želite Facebook uporabljati, morate imeti dostop do interneta in napravo, ki vam omogoča povezavo (računalnik, pametni mobilni telefon, tablico…). Uporabnikom je na voljo tudi klepetalnica v kateri se lahko nemoteno pogovarjate z vsemi, ki jih imate dodane med svoje prijatelje.

Facebook omogoča tudi kreiranje tako imenovanih strani, ki so namenjene podjetjem, društvom in samostojnim podjetnikom. Mnoga podjetja se preko Facebooka uspešno povezujejo s potencialnimi strankami in verjamemo, da podjetja, ki Facebook dobro uporabljajo lahko na takšen način precej vplivajo na uspešnost poslovanja.

Facebook omogoča tudi kreiranje različnih skupin in dogodkov, katerim se lahko pridružite, jih spremljate, se v njih vključujete v različne debate in podobno. Gre za zares široko zastavljeno bružbeno omrežje, ki omogoča nešteto funkcij, aplikacij in ostalega z namenom, da zabava svoje uporabnike.

2.) Kaj je Facebook oglaševanje?

ciljna publika

Facebook je skozi leta zbiral ogromne količine podatkov od svojih uporabnikov (seveda z njihovo privolitvijo), ki so mu prišli še kako prav, da je lahko razvil enega najboljših, če ne celo najboljšega oglaševalskega kanala na svetu ta hip. Facebook oglaševanje je storitev, ki vam omogoča, da kreirate namenske oglase za izdelke, storitve, prireditve in ostalo z namenom promocije. Kasneje se te oglase lahko prikazuje določeni ciljni skupini ljudi, ki jo sami določite. Običajno je tako, da podjetja natančno vedo, katero skupino uprabnikov bi bilo smiselno targetirati s svojimi oglasi in tu se skriva največja moč Faceboog oglaševanja. Facebook na podlagi svojih izjemno naprednih algoritmov omogoča prikazovanje vaših oglasov zelo ozko targetiranim uporabnikom, kar pozitivno vpliva na konverzije posameznega oglasa, če so seveda oglasi dobro targetirani.

Je brezplačno dostopno orodje, ki ga lahko uporablja vsako podjetje, je pa seveda potrebno plačevati Facebooku za prikazovanje vaših oglasov ciljni publiki.

3.) Komu je namenjeno?

Vsak, ki ima željo promovirati svoj posel preko Facebooka, mu je to omogočeno. Obstajajo določene kategorije oz. dejavnosti, ki niso dovoljene in zato le teh na Facebooku ne boste morali oglaševati, toda takih kategorij je izredno malo in zelo izstopajo iz povprečja. Gre za kategorije, kot je pornografija, droga, zdravila, orožje in podobno. Z oglaševanjem teh kategorij boste imeli težave tudi pri veliko ostalih ponudnikih. Kakorkoli že, Facebook oglaševanje je namenjeno praktično vsem, ki bi radi povečali svojo prepoznavnost na spletu. Facebook omogoča mnogim dejavnostim, da dosežejo želeno rast.

4.) Kje vse Facebook oglaševanje omogoča prikazovanje oglasov?

Facebook vam omogoča, da svoje potencialne kupce oz. obiskovalce “lovite” na različnih mestih. Eden najbolj priljubljenih načinov, kako oglaševati na Facebooku je vsekakor vir novic, ki predstavlja najpogosteje obiskani del Facebooka. Vir novic je prostor, kjer obiskovalci pregledujejo objave svojih prijateljev, znancev oz. na splošno vseh, ki jim sledijo. V kolikor se vaši oglasi prikazujejo tu, bo to vsekakor imeli največji vpliv.

Facebook omogoča oglaševanje tudi ob viru novic, kjer je običajno razmerje med kliki in prikazi (CTR) precej nižji, saj malo ljudi spremlja stranski stolpec.

Vaši oglasi se lahko prikazujejo tudi med predlaganimi videoposnetki, v zgodbah, ki jih po novem ponuja tudi Facebook in na tržnici. Sami lahko izbirate, kje se bodo omenjeni oglasi prikazovali, običajno pa se oglaševalci o tem odločijo na podlagi ciljne publike.

Kot verjetno že veste, je Facebook že pred leti prevzel tudi aplikacijo Instagram, katere delovanje je precej podobno Facebooku, s to razliko, da se Instagram precej bolj osredotoča na objavljanje slik in videoposnetkov. Kar nas na tej točki zanima je to, da lahko preko Facebook oglaševanja oglase prikazujemo tudi v aplikaciji Instagram, kar nudi nove načine oglaševanja.

Oglase lahko prikazujete tudi v klepetalnici na Facebooku. Še enkrat ponavljamo, sami imate popolno kontrolo nad tem, kje neki bi radi, da se oglasi prikazujejo.

Facebook oglaševanje delimo v tri sklope:

 

1.) Kampanja     2.) Nabor oglasov     3.) Oglasi

1.) Kampanja

Ko se odločite, da boste uporabljali Facebook oglaševanje, je prvi korak ta, da uredite kampanjo. Tukaj morate določiti, kakšen bo glavni namen vaše kampanje. Trenutno lahko izbirate med 11 različnimi opcijami, ki jih Faebook ponuja. Podrobnosti si oglejte na spodnji sliki:

kampanija fb

Vseh opcij ne bomo podrobneje opisovali, pač pa se bomo osredotočili na nekaj najpogosteje uporabljenih:

  • Dejavnost: ta kampanja vam omogoča, da pridobite več všečkov, komentarjev, delitev in klikov na vašo objavo.
  • Promet: vsekakor ena izmed najpogosteje uporabljenih kampanj, ki se osredotoča na pridobivanje klikov, ki vodijo na vašo spletno stran.
  • Doseg: to opcijo se najpogosteje uporablja za re-marketing o katerem bomo pisali nekoliko kasneje. Doseg vam omogoča, da dosežete kar največje število ljudi, določite pa lahko tudi, kako pogosto se bodo oglasi prikazovali vsakemu posamezniku.
  • Konverzije: to je kampanja, ki se najpogosteje uporablja za spletne trgovine, saj omogoča merjenje dejanskih konverzij. Konverzije omogočajo, da se Facebooku sporoči, kdo od obiskovalcev je na strani dejansko opravil nakup in kdo si je stran samo ogledal. Facebook lahko na podlagi zbranih kontaktov optimizira vašo kampanjo in jo tako naredi še veliko bolj učinkovito.

2.) Nabor oglasov

Ko boste izbrali ustrezno kampanjo za vašo oglaševalsko akcijo, je čas, da nastavite ciljno skupino, kateri se bodo vaši oglasi prikazovali in tudi na katerih pozicijah in v katerih aplikacijah. Facebook oglaševanje vam na tej točki omogoča številne funkcije. Na spodnji sliki si lahko pogledate, kako neki izgleda Facebookova platforma v kateri boste te stvari urejali. Nabor oglasov ali angleško “Adset” je prostor, kjer definirate demografijo vaše ciljne publike, nastavite interese, katerim morajo vaši ciljni kupci ustrezati in lokacijo, na katero ciljate s svojimi oglasi. Primer: Z oglasi ciljamo ženske, stare med 35-40 let, ki stanujejo v Sloveniji. Interesi, katerim morajo ustrezati so: moda, ličila, make-up.

Ko nastavimo ciljno skupino, moramo na tej točki še določiti, kje bi radi, da se oglasi našim potencialnim kupcem prikazujejo. Lahko izberemo, da se prikazujejo denimo na Facebooku na različnih pozicijah, ki smo jih zgoraj opisali, lahko izberemo platformo Instagram, mrežo občinstva in klepetalnik. Vsaka izmed teh kategorij, se nato deli na posamezne pozicije, ki jih lahko izberemo. Lahko se odločite, da boste oglaševali samo na eni platformi, na enem samem mestu, kot je naprimer Facebook vir novic.

Nastavitev proračuna in trajanja oglasa: v razdelku “nabor oglasov” morate definirati tudi, koliko časa se bo oglas prikazoval vaši ciljni publiki, ki ste jo prej določili in koliko denarja imate na voljo za to kampanjo. Facebook oglaševanje vam omogoča, da oglasa časovno ne omejite in pustite, da se prikazuje, dokler ga sami ročno ne boste ustavili. Višina proračuna, ki ste ga pripravljeni nameniti za tovrstno oglaševanje je odvisna od vas. Svetujemo vam, da na začetku vlagate manjše zneske, da testirate oglase in ciljne skupine, nato pa s časom povečujete v kolikor vidite, da vam določen oglas prinaša rezultate.

3.) Oglasi (kreative)

Ko ste opravili oba zgornja koraka, je čas, da končno preidemo na najbolj zabaven del, torej na kreiranje samih oglasov. Kako je to najbolj pametno narediti, je praktično nemogoče odgovoriti, saj je to zelo odvisno od produkta do produkta, ki ga oglašujete. Možnosti imate na tem področju nešteto in tukaj je zelo dobrodošlo, da čim bolje poznate svojo ciljno publiko in da ste čim bolj kreativni. Kreativnost je tista, ki je na tej fazi izjemno pomembna, saj v kolikor boste sestavili zanimiv in očesu privlačen oglas, boste zaradi tega dosegali boljše rezultate.

facebook ad

Cilj je, da prejmete čim višji CRT (razmerje med prikazi in kliki), kajti to bo kasneje vplivalo na oceno vašega oglasa, ki se jo meri na lestvici od 1 do 10. Boljšo oceno kot bo vaš oglas dobil, nižji bo strošek posameznega prikaza oz. klika in verjetnost, da ste dobro zastavili kampanjo se bo drastično povečala. Naš nasvet za Facebook oglaševanje je, da uporabljate za oglase privlačne slike, idealno formata 1:1 ali kakšen video posnetek, ki predstavi vaš produkt. Če uporabljate video posnetek je naš nasvet, da se na njem vedno prikazujejo tudi podnapisi, saj danes veliko ljudi videe predvaja v javnosti, kjer ni možno predvajati zvoka oz. je to neprimerno.

facebook ogals kreative

DODATEK: Za vse, ki bi radi pridobili poglobljeno znanje s področja Facebook oglaševanja!

Sedaj, ko ste spoznali kaj je Facebook oglaševanje in kako poteka, bo najbolje, da se kar lotite testiranja in učenja. Povedali bi vam radi, da uspešen Facebook oglaševalec postanete samo z izkušnjami, saj je to zelo razvejana oblika oglaševanja in pomembno je, da se učite iz prakse. Običajno je tako, da niti ena sama oglaševalska kampanja ni narejena na enak način in to je tisto, kar vse skupaj naredi precej kompleksno. Za pripravo dobre oglaševalske kampanje na Facebooku je potrebno imeti kar nekaj znanja in izkušenj, prav tako pa se zavedajte, da brez testiranja ne gre.

V tem sklopu se bomo posvetili nekoliko bolj naprednim temam, ki so namenjene osebam, ki bi rade pridobile nekoliko bolj poglobljeno znanje o Facebook oglaševanju.

1.) Facebook pixel

Facebook oglaševanje pridobi na svoji moči, ko na svojo spletno stran dodate Facebook pixel, ki je namenjen temu, da se lahko podatki o aktivnosti vaših obiskovalcev (kliki, ogledi strani, nakupi…) prenašajo v Facebook, kar mu omogoča, da bolje optimizira svoje oglase.

Facebook pixel je skripta, ki jo naložite na vašo spletno stran in omogoča prenos podatkov v vaš Facebook business račun v katerem vodite svoje kampanije. Preverimo, kaj vse vam namestitev Facebook pixla pozitivnega prinese:

  • Možnost kreiranja ciljnih skupin na podlagi obiska vaše spletne strani. To pomeni, da lahko v Facebooku določite, koga boste targetirali s svojimi oglasi na podlagi podatkov o obisku vaše spletne strani. To v praksi pomeni, da lahko oglase prikazujete samo ljudem, ki so vašo spletno stran v preteklosti že obiskali, na njej opravili nakup, v košarico dodali določene izdelke in podobno. Ta funkcija se uporablja za re-targeting vaših obiskovalcev.
  • Kreiranje podobnih ciljnih skupin. Ko boste v Facebook pixel ujeli nekaj obiskovalcev, ki so naprimer  na vaši spletni strani opravili nakup, boste lahko ustvarili ciljno skupino ljudi, ki je podobna vašim obstoječim kupcem. Facebook oglaševanje ima zelo dobro dodelan sistem profiliranja ljudi in zato obstaja zelo velika verjetnost, da bo vaše obstoječe kupce povezal s ljudmi, ki so jim po interesih in demografiji enaki ali podobni, nato pa boste oglase lahko prikazovali še vsem tem ljudem, ki predstavljajo vaše potencialne kupce. Gre za izjemno močno orodje, ki lahko ob pravilni uporabi prinese številne pozitivne rezultate na vaše poslovanje.
  • Facebook pixel torej omogoča merjenje konverzij, saj Facebooku pošilja podatke o tem, kdo od obiskovalcev, ki so kliknili na vaš oglas je dejansko opravilo nakup v vaši spletni prodajalni. Facebook oglaševanje nato na podlagi teh podatkov optimizira vašo kampanjo in išče ljudi, ki bodo bolj verjetneje kupili vaše produkte.

2.) Kako določiti proračun?

Mnogi podjetniki se sprašujejo, kako določiti primeren proračun, ki ga bodo porabili za oglaševanje. Univerzalen odgovor na to vprašanje ne obstaja, saj je, kot sm ože večkrat omenili pri Facebook oglaševanju potrebno gledati vsak primer posebej. Vsekakor pa velja neko nepisano pravilo, da se vsako postavljeno oglaševalsko kampanjo z določenim sklopom oglasov in nekaj oglasi najprej testira. Testiranje običajno poteka tako, da se postavi oglase in nato določi budget med 5-20€ na oglas na dan. Odvisno od tega, koliko si lahko privoščite. Oglas naj se prikazuje vsaj nekaj dni, da boste Facebooku omogočili dovolj veliko število tako imenovanih konverzij oz. aktivnosti, na podlagi katerih bo kasneje optimiziral vaše oglase.

V kolikor boste oglase testirali z manjšim proračunom (npr. 1€ na dan) bo oglas moral delovati kar nekaj dni, preden bo nabral dovolj podatkov, ki bodo omogočili natančnejšo analizo in optimizacijo vaših oglasov. Facebook ima 7 dnevno zbiralno okno, kar pomeni, da v 7 dneh mora zbrati vsaj 50 konverzij oz. aktivnosti, da bo vaš oglas lahko optimiziral tako, kot se spodobi. Če boste Facebooku torej določili premajhen budget, bo to pomenilo, da mu ne dovolite zbiranja dovolj velike količine podatkov, ki so potrebni za pravilno optimizacijo vašega oglasa in zato bodo rezultati slabši, kot bi sicer lahko bili.

Kasneje, ko boste imeli izoblikovane oglase, ki prinašajo dobre rezultate, pa lahko proračun postopno povečujete. Nikar ga ne povečujte na hitro, kajti to lahko oglas uniči. Velja neko nepisano pravilo, naj bi se proračun povečevalo za 5-10% na dan. Prav tako vam svetujemo, da oglasov, ki dobro delujete nikar ne izklapljajte, saj ko oglas izklopite, se algoritem resetira in posledično Facebooku resetirate celotno statistiko, ki jo je do sedaj uspel nabrati, torej se mora faza učenja (50 konverzij oz. aktivnosti v roku 7 dni) začeti ponovno.

3.) Facebook oglaševanje “re-targetiranje”

Ena najmočnejših funkcij, ki jih omogoča Facebook oglaševanje je re-targetiranje. Kaj to sploh je? Gre za prikazovanje oglasov ljudem, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran ali pa so se odzvali na vsaj eno izmed vaših objav na Facebook strani. To dejansko pomeni, da lahko z oglasi ciljate ljudi, ki so že izkazali neko zanimanje za nakup vaših izdelkov ali storitev. 

re-targeting

 

 

 

 

 

 

 

Nemalo študij psihologije se nagiba na to, da mora vsak potrošnik vsaj 7-krat ali večkrat videti oglas za nek produkt, preden se dejansko odloči za nakup. Poznamo seveda tudi impulzivne nakupe, ki naj bi kupca v hipu prepričali za nakup nekega produkta. Kar poizkušamo skozi Faceboog re-targeting doseči je to, da poskrbimo, da bo nek potencialni kupec večkrat videl naš oglas, kar naj bi drastično povečalo možnosti za nakup. Re-targetiranje se je izkazalo za izjemno učinkovito, je pa seveda potrebno upoštevati določena pravila:

  • Nikoli potencialnega kupca ne zasujemo z oglasi tako pogosto, da bomo postali že tečni. Pomembna je dobra razporeditev re-targetiranih oglasov.
  • Pomembno je, da izberemo prave kanale, preko katerih bomo našim potencialnim kupcem prikazovali oglase. Če smo interakcijo z našo stranko dobili preko Facebooka, lahko sedaj poizkušamo do njega preko re-targetiranja dostopati preko Instagrama ali kakšne druge platforme.
  • Re-targeting postane še veliko bolj učinkovit, če ga povežemo z ostalimi oglaševalskimi platformami, kot je denimo sistem Google oglaševanja. Le ta nam omogoča, da oglase prikazujemo na raznih spletnih straneh, ki jih obiskujejo naši potencialni kupci, ki smo jih ujeli v naš Facebook pixel oz. Google pixel.
  • Pomembno je, da kreirate več različnih oglasov (kreativ), ki se bodo prikazovala na kampanjah za re-targeting, kajti tako boste poskrbeli, da svojih potencialnih kupcev ne boste dolgočasili, česar si vsekakor ne želite.

Re-targeting vam omogoča tudi, da preko Facebook oglaševanja ponovno prikažete oglase za vaše produkte ali storitve osebam, ki so v vaši spletni trgovini morda že dodali izdelke v košarico, pa se nato niso odločili za nakup. Takšnega kupca je morda potrebno samo še enkrat opomniti na vašo super ponudbo in morda ga bo ravno to prepričalo v nakup. Statistika pravi, da nekje med 75% in 80% ljudi, ki produkte v spletni prodajalni dodajo v košarico le to kasneje zapustijo, brez da bi opravili nakup. Tu se skriva veliko potenciala, ki ga lahko preko Facebook oglaševanja z uporabo funkcije re-targetiranja poizkušamo izkoristiti.

4.) Sestavljanje različnih, visoko učinkovitih ciljnih skupin

Facebook oglaševanje trgu ponuja enega najbolj učinkovitih načinov segmentacije trga, kar mu omogoča neskončna baza podatkov, ki jih je Facebook skozi leta (seveda s privolitvijo uporabnikov) pridno zbiral. V kolikor imate vsaj nekaj izkušenj s spletnim marketingom verjetno veste, kako zelo pomembno je pravilno targetiranje ljudi, ko je govora o prikazovanju oglasov za prodajo določenih produktov. Facebook vam omogoča zares izjemno natančno targetiranje ljudi, kar je vsekakor glavni razlog, da je Facebook oglaševanje na splošno tako zelo učinkovito. Facebook ne omogoča samo targetiranja ljudi na podlagi demografskih podatkov, kot je to običajno značilno za ostale platforme, ki ponujajo storitev oglaševanja, pač pa Facebook ponuja segmentacijo ljudi tudi na podlagi interesov in zanimanj.

  • Demografski podatki, ki jih lahko uporabljamo za targetiranje:

Lahko uporabimo glavne demografske podatke, kot so spol, starost in lokacija bivanja. Facebook omogoča zelo natančno targetiranje lokacije bivanja, saj se ne omejuje samo na državo, pač pa vam omogoča, da targetirate denimo vse obiskovalce Facebook, ki se nahajajo v radiju 50km od vašega podjetja. Gre za funkcijo, ki se je zelo pogosto poslužujejo lokalna podjetja, katerim potencialne stranke predstavljajo samo ljudje v neposredni bližini. Facebook omogoča tudi, da targetirate samo ljudi, ki govorijo določen jezik.

Vedno se lahko uporabi tudi funkcija izločanja, kar vam omogoči, da iz svoje ciljne skupine izločite osebe, za katere menite, da niso primerne ali pa so že postale vaše stranke in ne bi radi svojega proračuna porabljali za ponovno prikazovanje oglasov, ki najverjetneje ne bi imeli nekega pozitivnega učinka na prodajo.

  • Targetiranje glede na zanimanja in interese:

Ko pridete to te faze, se dogajanje šele zares začne. Na tej točki boste lahko določili, kakšne interese in zanimanja bi radi, da imajo uporabniki, ki jih boste vključili v svojo ciljno publiko. Najbolje, da vam celotno zadevo predstavimo na primeru: recimo, da želimo preko Facebook oglaševanja tržiti produkt “poročna torta”. Ker gre za produkt, ki je namenjen praktično vsem starejšim od 18 let se pri demografskih podatkih ne bi preveč omejevali, pač pa bi določili le, da morajo biti starejši od 18 let, ko imajo ljudje zakonsko pravico, da se poročijo. Nato pa bi v interese dodali, da targetiramo samo ljudi, ki so bili v zadnjem letu zaročeni in ljudi, ki so izrazili zanimanje za ključno besedo “poroka”. Na takšen način bi dobili skupino ljudi, ki predstavljajo potencialne kupce našega produkta in jim začeli prikazovati naše oglase.

Facebook oglaševanje omogoča še veliko bolj natančno targetiranje, saj lahko vedno določite več interesov oz. zanimanj, prav tako pa lahko določite več nivojev, katerim morajo vaši ciljni uporabniki ustrezati. Lahko bi torej določili, da targetiramo ljudi, ki so stari nad 18 let, so se zaročili v zadnjem letu mesecih, izrazili zanimanje za ključno besedo poroka in nato še dodali, da mora oseba, ki bo primerna za naše oglase poleg vsega naštetega tudi biti starš. Tako bi vsi, ki ustrezajo naštetim pogojem in nimajo otrok izpadli iz naše ciljne skupine. To pa le v primeru, da smo ta pogoj postavili na naslednjem nivoju, kjer smo iskali presek.

Na spodnji sliki si lahko ogledate, kako naj bi taka ciljna publika izgledala. Kot lahko vidite, je v Sloveniji 81.000 ljudi, ki ustrezajo našim kriterijem:

ciljna publika

  • Kreiranje “lookalike” ciljne skupine

Lookalike ciljna skupina ali po slovensko ciljna skupina, ki je podobna določeni skupini ljudi. To v praksi pomeni, da lahko v Facebook oglaševanje uvozimo podatke o naših kupcih (zadostuje njihov email naslov) in Facebooku naročimo, da poišče še več ljudi, ki so podobni obstoječim kupcem. Tako dobimo “lookalike” skupino ljudi, kateri lahko prikazujemo naše oglase. Gre za izjemno kvalitetno funkcijo, ki nam omogoča, da dosegamo visoke stopnje konverzije, če jo seveda uporabljamo pravilno. Prav lahko se zgodi, da kampanjo slabo nastavimo in potem gre vse skupaj v nič.

Povzetek

Facebook oglaševanje je izjemno uporabno orodje za promocijo, če je seveda uporabljeno tako, kot se spodobi. Na trgu lahko najdete veliko strokovnjakov, ki imajo veliko izkušenj s Facebook oglaševanjem, zato vam vsekakor svetujete, da se obrnete na njih, če bi radi poskrbeli, da bo vaša Facebook oglaševalska kampanja narejena tako, da bo prinašala rezultate. Obstaja nešteto primerov, ko so podjetniki brez izkušenj s tega področja poizkušali s promocijo njihovega posla in so si na ta način samo pridelali velik minus. Seveda obstajajo tudi primeri, ko so ljudje brez izkušenj uspeli doseči dobre rezultate, toda povedati želimo, da boste tveganje za napake precej zmanjšali, če se boste obrnili na strokovnjake z večletnimi izkušnjami.

Facebook oglaševanje je dostopno vsem, zato je vsekakor pametno, da se sami naučite uporabe le tega, pa čeprav na zelo omejenem proračunu. S časom si boste pridobili izkušnje, ki vam bodo pomagale, da boste na trgu dosegali dobre rezultate. Je pa res, da se boste vsake toliko morali udeležiti kakšnega tečaja ali izobraževanja, kjer boste lahko pridobili še bolj poglobljeno znanje in tako poskrbeli za še boljše rezultate.

Zgoraj smo navedli nekaj ključnih točk, ki so pomembne za učinkovito Facebook oglaševanje, na vas pa je, kako dobro jih boste uspeli uporabiti v praksi. V kolikor bi potrebovali našo pomoč ali pa bi radi z nami sodelovali, nas kontaktirajte na spodnjem obrazcu.